Sinten Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei Har ein Nissan Almera med ein Sony CDX-MR10-spelar, og elles fabrikkorginale høgtalarar. Fronthøgtalaren på førarsida er kaputt (har sjekka at det faktisk er høgtalaren som er dau, og ikkje ledningane) og treng byttast. Orginalhøgtalar er: Clarion 090-0060-91 4 ohm, Max 25 w, Nom 8 w Når eg no må byte høgtalar på førarsida, bør eg då også skifte på passasjersida (så sant eg ikkje finn ein orginalhøgtalar) slik at det vert "lik" lyd på begge sider eller går det greit å berre skifte på eine sida? Har ikkje tenkt å kjøpe ekstra forsterkar så dei nye høgtalarane eg kjøper må kunne drivast av Sony-spelaren min (4x52 watt). Vil helst bruke så lite pengar som mogleg på dette (skal vel ikkje så mykje til for at det vert betre lyd enn det var uansett ) men absolutt maks er 400 kr for to høgtalarar. Nokon som har noko å anbefale ut i frå desse krava? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Du er kanskje heldig å finner noe på netthandelen.no. Er jo ikke allverdens kvalitet, men om du bare skal bruke 400,- så skal det litt til for å få det også ;P Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Har sett litt på netthandelen.no før , men finn ingen høgtalarar der med lav nok maks effekt. Såg det låg nokon der på 100 watt (RMS ikkje oppgitt), men forsterkaren i spelaren min leverer jo ikkje meir enn 52 watt, og då kan eg vel skade både forsterkaren og høgtalarane, eller? Har sett på Biltema og Clas Ohlson også, men finn ikkje lav nok effekt der heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå