Mojo Pin Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kick-Ass er uten norsk tekst. Klarte å bestille dobbelt fra Amazon, så den er i plast. Kunne byttet mot Traffic eller Død Snø, men hvis du ønsker norsk tekst så bytter jeg gjerne med Dances with Wolves med Gunfreak Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som er interessert i Breaking Bad - sesong 1? Region A og forseglet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kick-Ass er uten norsk tekst. Klarte å bestille dobbelt fra Amazon, så den er i plast. Kunne byttet mot Traffic eller Død Snø, men hvis du ønsker norsk tekst så bytter jeg gjerne med Dances with Wolves med Gunfreak Sorry mann. Målet er å kun ha filmer med norske undertekster i samlingen denne gang. =) Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Greide ved ein feiltagelse å bestille dobbelt opp av "Lucky Number Slevin", nokon som er interessert i å byte? Filmen har kun engelsk undertekst, kjøpt på play.com og er framleis i emballasjen den kom i. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg har: 28 Weeks Later (US utgave) X-Men: The Last Stand (Norsk utgave) som jeg vil bli kvitt. Har dobbelt opp av disse. Jeg er kun interessert i US utgivelser. Her er hva jeg allerede har: http://www.blu-ray.com/community/collection.php?member=knuta Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har dobbelt opp av Earth, kan bytte mot hva som helst egentlig, så lenge filmen er av interesse. Send PM! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Er det fortsatt interesse av å bytte filmer her? Jeg har en 15 stk som det er dobbelt opp av. Lister dem opp hvis andre her har noe å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå