tjalla Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) De fleste av oss er kanskje mer forsiktige når det gjelder kjøp av BD kontra kjøpt av DVD. Likevel blir man av tilbud fristet til å kjøpe filmer som det i ettertiden skal vise at ikke helt falt i smak. I kveld har jeg endelig en slik film stablet i "skal ut av huset-stabbelen" min. Edit: byttet bort Endret 21. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 The Departed Har dobbelt opp av den. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Kan byta Night at the Museum. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Har dobbelt opp av Starship Troopers (fordi jeg kjøpte trilogy boksen...) Utgaven jeg har, er denne! Dark City DC har jeg, samt The Departed. Kan bytte i Night at the Museum hvis du er interessert magnusbe (og så fremt det ikke er US utgaven, da den er region A locked). Hvis ikke, er det bare og komme med forslag til bytte. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Mjau, det er norsk utgåve, men eg har også kjøpt Starship Troopers-boksen :-) Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) I tillegg til Starship Troopers, så kan jeg vurdere og bytte bort disse filmene også; Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull Tropic Thunder (Unrated Director's Cut) Stephen King's The Mist (2 disc collectors edition) Alle disse er kanadiske releaser. De er alle regionsfrie, men har alle de 2-språklige coverene (engelsk/fransk). Linkene over peker til de utgavene det er snakk om, og så og si all relevant info om lydspor, teksting, ekstramateriale, osv. står på linkene fra axelmusic. Eneste grunn til at jeg kan vurdere og bytte bort disse, er at jeg er litt sær på det med coverene... så jeg kan kjøpe enten US release eller UK/nordisk av filmene med "vanlige" covere... Så kom med forslag til evt. bytting! Endret 16. juli 2009 av mjau Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kan byta The Mist mot Night at the Museum. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Tropic Thunder (Unrated Director's Cut) Lyst til å bytte den i Appaloosa? Endret 17. juli 2009 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull Bytte mot Transformers? Eneren altså. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Transformers har jeg på BD. Appaloosa har jeg på DVD, uten planer om en HD upgrade. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Forsøker å bumpe denne. Hva er status for filmer som er blitt nevnt? Byttet eller fortsatt byttbare? Oppdater gjerne postene deres. Dark Shitty er fortsatt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg har dobbelt opp av denne. (Manchester United - Chelsea: Champions League-finale) List opp filmer hvis noen er lystne på en byttehandel. Endret 21. august 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 TobiasFunke: Kan bytte mot The Departed om du vil. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har Men in black 1 og The Protector med Tony Jaa. Gi beskjed hvis noen vil bytte. Lenke til kommentar
togr Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Bytter bort: Mumien dragekeiserens grav og Courage under fire. Begge med norsk tekst. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Courage Under Fire kan være interessant. Alle BD'ene jeg har nevnt tidligere i tråden kan byttes. Lenke til kommentar
togr Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Courage Under Fire kan være interessant. Alle BD'ene jeg har nevnt tidligere i tråden kan byttes. Har filmene du har nevnt.. Kunne tenkt meg Transformers.. Endret 22. august 2009 av togr Lenke til kommentar
firsom Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har en Death Sentence som jeg kan avse, det er nordisk cover og norsk tekst, om man vil. IMDb Kunne helst tenkt men å bytte i Tropic Thunder, The Departed, Champions League-finale (heia manu) eller Courage Under Fire. Men kan forsåvidt bytte i mye annet rart Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull Bytte mot Transformers? Eneren altså. Jeg bytter mer enn gjerne min Fritt Vilt II (i plast) mot Transformers. Endret 23. august 2009 av Βlur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå