Gå til innhold

Kommentarer Project Classified


Anbefalte innlegg

Er kablene på PSUene like lange da?

Eller har du kuttet til helt nye strømper?

galaxyen var litt lengre tror jeg.. men trenger ikke å måle opp hele tiden nå.. lettere å måle en og klippe til en å måle opp og klippe stykker av en lang en..^^

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
MIKA37: hvordan er det med toll å sånt når du bestiller fra utlandet, og har du noen nettbutikk å anbefale ?

kommer an på.. iår ble omtrent alt stoppet i tollen, mens i forfjor gikk alt igjennom.. kan anbefale sidewinders, petras og performance pcs i usa, vcore i danmark samt overclockers.co.uk i england..

Lenke til kommentar
Bestillte en Arduino (ikke pc relatert altså) ifra et firma i usa, men jeg fikk dem til å sette prisen til 10 dollar. da gikk det utenom tollen, og fikk det på bare noen dager, er det noen av de firmaene du ha nevnt som har mulighet til å gjøre det ?

 

Lite sannsynlig at de satte prisen til 10 dollar, det kan være dokumentforfalskning hvis du f.eks har bestilt en 24 tommers pc skjerm?

 

Det de derimot KAN ha gjort, er å ha sendt pakken fra privatperson til deg (f.eks sendt pakken i butikk eieren sitt navn).

Jeg prøvde å spørre om noe lignende ved chilledpc.co.uk, de måtte eventuelt prøve å sende forsendelsen min i 4-5 ordre (at alle gikk under 1000kr, og sendt fra privatperson)

Shipping for det, ble ca 120kr per forsendelse.. da ble det billigere å få sendt alt for en "custom price"

 

Sorry hvis jeg gikk OT. Håper du oppdaterer snart Mika :D

Lenke til kommentar
De gjorde det så, kan gi deg nett adressen. Jeg sendte dem en mail og spurte om de kunne sette prisen ned til 10 dollar og de sa "no problem, just write that in the comment field when your ordering" og når pakken kom sto både firmanavn og adresse, men prisen var satt til 10 dollar.

 

 

 

 

http://www.makershed.com/

Alle satte ned prisen unntatt vcore og overclockers da jeg ikke spørte og varen kostet under 200kr.. men de andre gjorde det, men måtte tolle det inn for det..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Ser utrolig bra ut :D Når jeg skulle kjøpe PC var det nesten så jeg kjøpte det kabinettet på finn. Det er så sykt fett kabinett ;)

Takker takker :D

Jaa det kabinettet er helt fantastisk synes jeg, ser veldig rent og pent ut og er så perfekt til å ha vannkjøling ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...