Gå til innhold

Kommentarer Project Classified

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange compression fittings har du kjøpt inn til det systemet der?

Jeg skal kjøpe like mange grafikk-kort + cpu, så lurer litt hvor mange man trenger :)

annet enn det, har du kjøpt hardware i utlandet?

Isåfall.. hvor mye måtte du betale i fortolling og moms? Skal ut på et slikt vannkjølingseventyr om jeg kan kalle det det, snart selv og skal handle HW og vannkjølings komponenter i utlandet. Må lære meg litt om tollsatser osv.

Lenke til kommentar
Hvor mange compression fittings har du kjøpt inn til det systemet der?

Jeg skal kjøpe like mange grafikk-kort + cpu, så lurer litt hvor mange man trenger :)

annet enn det, har du kjøpt hardware i utlandet?

Isåfall.. hvor mye måtte du betale i fortolling og moms? Skal ut på et slikt vannkjølingseventyr om jeg kan kalle det det, snart selv og skal handle HW og vannkjølings komponenter i utlandet. Må lære meg litt om tollsatser osv.

Alt av hw er kjøpt i norge i tilfelle problemer og retur..

Alt av vannkjøling er kjøpt i usa.. har brukt totalt 1200dollar kun på vannkjølinga..

ang tollsatsen: regn med 25% av kjøpesummen.. (med mindre du merker verdien lavere eller unngår å bli stoppet i tollen)

Tror jeg har rundt 10 compression fittings liggende.. Bruker mest sannsynlig bare 4-8 stykker på bygget mitt da de ikke passet på hverken cpublokken eller gtx280blokkene.. blir vel bare 2fittings på radiator1 og 2 på radiator2 + kanskje 2 på pumpe og/eller reservoir..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser utrolig bra ut!!!

Men! tips: Hvis du vil ha et "renere" look, så kan du snu slangen som går fra cpu til gpu blokka.. der det står tygon osv.. (jeg ville ha snudd det.. ser renere ut).

men uansett.. sykt setup du har gående ;) gleder meg til neste update!

Siden du bruker barbs, hvorfor ikke bruke de svarte clamps som selges? ser så rart ut med de strammebånda. Ville brukt en av disse: http://www.chilledpc.co.uk/shop/index.php?cPath=72_165 (ikke en av de to øverste da :p)

Lenke til kommentar
Ser utrolig bra ut!!!

Men! tips: Hvis du vil ha et "renere" look, så kan du snu slangen som går fra cpu til gpu blokka.. der det står tygon osv.. (jeg ville ha snudd det.. ser renere ut).

men uansett.. sykt setup du har gående ;) gleder meg til neste update!

Siden du bruker barbs, hvorfor ikke bruke de svarte clamps som selges? ser så rart ut med de strammebånda. Ville brukt en av disse: http://www.chilledpc.co.uk/shop/index.php?cPath=72_165 (ikke en av de to øverste da :p)

hehe takker:D

yess kommer til å snu den før jeg fester alt sammen.. hadde strammebånd liggende, og de er ganske enkle.. aldri hatt noe lekkasje med de.. hadde noe problemer med clamps på forrige bygget mitt.=)

Ikke værst! Følger med denne : )

Du som kjøpte res'n min btw?

hehe ty=)

nei kjøpte min på vcore.dk eller chilldpc... husker ikke helt i farta:P

Lenke til kommentar
Rå hardware du har fått tak i! :)

Fått testet Intel diskene dine?

Har du tenkt til å gjøre noen modifikasjoner på kabinettet?

har boret en del hull i bånn for å kunne feste hammondboksene, samt lagd noe hull på hovedkortbrettet til kabler.. ellers er det skjært hull i "midtkonsollen" for å skjule kabler..skal prøve å få tak i en murdermud faceplate hvis de fortsatt lages.. men den kommer evt senere..

her er bilder av kabelroutingen.. den på hovedkort plata er det bilder av i workloggen;)

post-129046-1250185835_thumb.jpg

post-129046-1250185869_thumb.jpg

testet systemet med intel stockkjøler for jeg dro alt fra hverandre.. er helt rå ytelse på de intel diskene.. tror det er den beste oppgraderingen jeg har gjort faktisk..

btw nå driver vi med lekkasje testing her.. mye luft i systemet merker jeg men begynner å bli bedre..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar
Får du til å sove med en lekkasjetest i fullkjør da? :p

Tenk om noe skulle gå riktig galt...

Heheh sant ikke gi meg nerver her :p

hvis det ikke er en dråpe når jeg legger meg inatt regner jeg med at det er tett hehe..

Faktisk første gang jeg lekkasjetester i 24timer.. de andre 2 byggene mine sjekka jeg i 2timer:P og ingen av de lakk til jeg bygde det ned igjen hehe..

Lenke til kommentar
utrolig nice rødfarge du har på kjølevesken din!

Dette ser driitbra ut.

Er det sånn at du skal sleeve 24-pin'n din når den kommer også? Murdermod sleeving er forresten utrolig!

hehe thanks.. prøver å få alt til å matche med classified kortet..

ja hele psu skal sleeves.. har bare ikke begynt på den nye.. hadde sleevet hele enermax galaxyn men den døde.. så må gjøre alt på nytt:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...