Natrich Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Meg ja...Jeg heter Hans-Kristian, er 16 år og kommer fra Fredrikstad. Jeg er en person med mange meninger, kanskje for mange? En personlighet jeg ikke klarer er den som er sta og gir opp med engang de møter på en hindring. Jeg kan ikke si at jeg er selvsikker, for jeg klarer ikke å skrive her at jeg er selv sikker. Musikk er ikke hele livet mitt men mye av det. Liker for det meste all musikk men noen sjangere jeg styrer unna. Film er også mye av livet, det er et must for meg. Alt fra gamle klassikere til nye filmer er i hylla. Jeg er sterk motstander av all nedlasting av musikk og film etc. Jeg har som sagt interesse for musikk og film. Data, spilling og foto finnes også, jeg tilbringer mye tid foran dataen, holder på med alt og ingen ting. Xbox gamertag: Natrich, du lurer kanskje på hva det betyr eller no, men kan si med engang at det har en egen betydning for meg. Call of Duty 4 er det jeg spiller mest, ser frem til CoD MW 2. Det er kanskje data og foto jeg brenner mest for, innerst inne vinner foto. Var det jeg kom på om meg i farta. Endret 15. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå