Gå til innhold

Nye skilter til bilen.

Erijk

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk. Mine gamle skilter begynner å bli rimelig innsmurt av gamle fluer og diverse skrammer, derfor har jeg lyst på nye. :) Derav kommer midt spørsmål, er det bare å stille opp på Risløkka bilstasjon med de gamle, og få nye der og da? Eller er det noe mer som skal til? (Vet at det koster 4-500,-) Og at dem har egen bod som trykker skilter der. Takk for alle svar. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vis du faktsik vil ha et rent og pent skilt så ville jeg jo først prøvde å vaske det skikkelig rent og eventuelt kanskje polert det opp.

nye skilter vil bli skitne og lite pene ettervært de og. har selv fått nye skilt på en bil og det tok jo bare ca ei uke før skiltet så akkurat like gammelt ut.

så med mindre skilte faktisk har fysiske defekter ville jeg heller gått inn for en skikkelig vask av skiltet.

og vis du ikke vil bruke halve dagen på vegvesenet så kan du jo ringe til dem for å få avklart hordan det skal gjøres.

Region kontaktside - vegvesenet.no

Lenke til kommentar

Alternativet er jo å bare sette på oblater hvert 4. år da.. Muligens ikke noen god idè, men det skjer da at man ser biler som kjører rundt med flere år gamle oblater, og de har jo skiltene sine enda :p

Endret av gxi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...