Erijk Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei godtfolk. Mine gamle skilter begynner å bli rimelig innsmurt av gamle fluer og diverse skrammer, derfor har jeg lyst på nye. Derav kommer midt spørsmål, er det bare å stille opp på Risløkka bilstasjon med de gamle, og få nye der og da? Eller er det noe mer som skal til? (Vet at det koster 4-500,-) Og at dem har egen bod som trykker skilter der. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Vognkort del 2 bør vel være med tror jeg Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror hele produksjonen av de nye plastskiltene er flyttet. Jeg bestilte på biltilsynet og fikk de tilsendt i posten Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 vis du faktsik vil ha et rent og pent skilt så ville jeg jo først prøvde å vaske det skikkelig rent og eventuelt kanskje polert det opp. nye skilter vil bli skitne og lite pene ettervært de og. har selv fått nye skilt på en bil og det tok jo bare ca ei uke før skiltet så akkurat like gammelt ut. så med mindre skilte faktisk har fysiske defekter ville jeg heller gått inn for en skikkelig vask av skiltet. og vis du ikke vil bruke halve dagen på vegvesenet så kan du jo ringe til dem for å få avklart hordan det skal gjøres. Region kontaktside - vegvesenet.no Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Vi betalte 100kr for nye skilter hos vegvesenet og 100kr for en ny skiltramme. Gjør seg virkelig på bilen med litt farger på skiltet! De nye skiltene er også av plast så jeg syns det var mye enklere å vaske av fluer og dritt Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Får man nye oblater også? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Holder hardt på de gamle skiltene mine jeg, synes de nye ser helt grusomme ut. Bare plastdritt også, for sikkerhets skyld. Så vidt jeg vet får man nye nøytrale oblater som reg.nummeret noteres på. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Holder hardt på de gamle skiltene mine jeg, synes de nye ser helt grusomme ut. Bare plastdritt også, for sikkerhets skyld. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kan man velge å få tilsendt ett oblat med en valgfri 2010-farge? Veit at 2010 egentlig er gulfarget, men vil ha i rødt eller noe som passer til bilen min Sorry hvis dette er teit spørsmål. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kan man velge å få tilsendt ettoblat med en valgfri 2010-farge? Veit at 2010 egentlig er gulfarget, men vil ha i rødt eller noe som passer til bilen min Sorry hvis dette er teit spørsmål. Selvsagt ikke, hele poenget er jo at fargen skal være forskjellig fra år til år. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Alternativet er jo å bare sette på oblater hvert 4. år da.. Muligens ikke noen god idè, men det skjer da at man ser biler som kjører rundt med flere år gamle oblater, og de har jo skiltene sine enda Endret 22. juli 2009 av gxi Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Alternativet er jo å bare sette på oblater hvert 4. år da.. Muligens ikke noen god idè, men det skjer da at man ser biler som kjører rundt med flere år gamle oblater, og de har jo skiltene sine enda Hehe Men tror ikke jeg kommer til å satse på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå