cnf Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skal kjøpe meg nytt video kamera,kurer på om jeg skal velge canon legria fs 2o eller fs 2oo.....Så i den forbindelse så trenger jeg litt hjelp. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Her er en direkte sammenligning av spesifikasjonene. Det ser ut som det kun er to forskjeller: * 20-modellen har 8 GB innebygget minne (200-modellen har ingenting) * 20-modellen har ubetydelig mer oppløsning på sensoren (0,8 vs 0,5 Mp stillbilde og 1 vs 0,8 Mp video) Så fremt det ikke er flere forskjeller så mener jeg forskjellen ikke er verd 1200 kr. Kjøp heller ett eller flere passende minnekort ved siden av. Du finner en kort omtale og link til pressemeldinger her. Redigert: Jeg har vist forbyttet modellnavnene. Det skal være rettet opp nå. Endret 19. juli 2009 av Simen1 Lenke til kommentar
cnf Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Her er en direkte sammenligning av spesifikasjonene. Det ser ut som det kun er to forskjeller: * 200-modellen har 8 GB innebygget minne (20-modellen har ingenting) * 200-modellen har ubetydelig mer oppløsning på sensoren (0,8 vs 0,5 Mp) Så fremt det ikke er flere forskjeller så mener jeg forskjellen ikke er verd 1200 kr. Kjøp heller ett eller flere passende minnekort ved siden av. Du finner en kort omtale og link til pressemeldinger her. jeg finner ut at fs 20 har minne å bedre oppløsning Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har vist forbyttet modellnavnene. Det skal være rettet opp i innlegget mitt nå. Takk for at du sa i fra. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nå er jo ikke prisforskjellen mer enn 500 på disse to, så jeg er veldig usikker på hvilket jeg skal velge av de... Er der eventuelt ett annet kamera i denne prisklassen som en heller bør vurdere? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 jeg har slettet en salgspost og en svar på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå