Ohny Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 kjøpte meg nylig sykkel i dag, fikk med pd-6610 pedaler, lurer på åssen sko som passer til denne pedalen? Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 kjøpte meg nylig sykkel i dag, fikk med pd-6610 pedaler, lurer på åssen sko som passer til denne pedalen? Ville nok brukt racer sko først og femst(såle med lite eller ingenting mønster) Deretter er det "innfestningsplaten" under skoa som passer til pedalene(cleats) ,de skur du bare fast under skoa. Du skal ha SM-SH10 "plater" til disse(klikk på link så kommer du til produsentens side shimano tech doc ) Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg skjønte ikke helt, jeg må ha SM-SH10 skrudd på PD-6610? Lenke til kommentar
Kcncimp Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 SM-SH10/11 er Cleats som skal på skoene ikke på pedal. For å få på cleatsene må sykkelskoene du kjøper ha 3 skruehull under. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Aha! Så det betyr at jeg kan kjøpe hvilken som helst sykkelsko, også må jeg sette på cleatsene på skoa, og da skal de funke på pd-6610? Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Aha! Så det betyr at jeg kan kjøpe hvilken som helst sykkelsko, også må jeg sette på cleatsene på skoa, og da skal de funke på pd-6610? Ja, så lenge de har samme innfestnings system under,du skal ha racersko med tre hulls innfestning(vær obs på at ekspeditører ikke nødvendigvis vet hva de snakker om ,en kompis fikk mtb sko til racerpedaler).. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Gud hvor vondt er det å gå med skoa når cleat er satt på!!! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Gud hvor vondt er det å gå med skoa når cleat er satt på!!! Det er jo ikke vanlige joggesko ... Hvilke sko kjøpte du da? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Den billigste Shimano til 799kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå