Finholt Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Skal begynne å snekre kabinett, og bl.a. lage to 5,25" drevrammer, det også i tre. Har fått tak i noen lister på 6x21 mm som jeg tenkte å feste drev i, men trenger da lengre skruer for å kunne skru de fast. Var på jernia i dag, men de hadde ikke skruer med riktig gjenging. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Enten "vanlig" butikk eller på nett? Edit: De skal igjennom 6mm, så jeg vil tro 10mm +/- skulle være nok. Endret 16. juli 2009 av Finholt Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hvor bor du? Jeg har akkurat kjøpt noen M3 skruer (passer til CDROM, HDD, osv) i dag, på Albert Bøe. De har forskjellige lengder, opp til 30mm tror jeg. Endret 16. juli 2009 av Moraelyn Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Holder til i Lillehammer/Gjøvik området. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Du finn det nok òg på Clas Ohlson. Sporskrue M.a. M3 der, i 10 og 20 mm. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Hmm, det ser faktisk ut til at jeg klarte å ta med feil skrueeksemplar da jeg var på bytur i går! Ikke rart jeg ikke fant noe som passa. Skal ta en tur til i løpet av uka, så tenker jeg at jeg finner det jeg trenger! Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå