Gå til innhold

MSI ms-7235, booting problem

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har et problem når det gjelder booting fra cd, eg velger på biosen at eg skal boote fra cd'en, men får ikkje opp nåkke alternativ når starter opp på nytt.. visst nåkken kunne hjelpt meg om kordan eg kan få dette til hadde det vert greit, skal formatere PC'en :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Start maskin og trykk Del slik at du kommer i Bios.

2. Sett i CD'n du skal bruke

3. Trykk F10, og bekreft/Enter, -maskin starter på nytt

Starter det ikke opp fra platen da, må det være fordi den ikke er bootbar. Hvilket program er det snakk om forresten?

Lenke til kommentar
1. Start maskin og trykk Del slik at du kommer i Bios.

2. Sett i CD'n du skal bruke

3. Trykk F10, og bekreft/Enter, -maskin starter på nytt

Starter det ikke opp fra platen da, må det være fordi den ikke er bootbar. Hvilket program er det snakk om forresten?

No har eg prøvd å gjere det du sa, men det funket ikkje, får ikkje opp boot meny eller noe som sier at den finner cd'en eller nåkke som helst.. Eg hater data :p

Lenke til kommentar

Har litt dårlig tid nu for tiden,så er litt sein å svare!

Jeg trur Mekkus er inne på noe.Er dette en orginal os cd,fungerer den i en annen pc,er det en os cd som brent,som kanskje er feil brent?

Prøv å en boot fra Avira AntiVir Rescue System cd,last den ned,dobbel klikk på den,sett en cd i brenneren,Kjør/Burn CD,du har nu laget en cd du kan boote i fra.Det kan være greit å sjekke om pc'en vil boote fra cd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...