tacomodo Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Finnes det noen GPS'er til bil som bruker Google Maps? iPhone sin GPS er utrolig stilig, men jeg regner ikke med en like fancy versjon til bil, men finnes det noen som i det minste kjører Google Maps? Har hatt Tomtom 930 men jeg liker rett og slett ikke kartene, menyene osv og tenkte å bytte den ut. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Google Maps laster jo ned mer kart ettersom du beveger deg, skal man tro diverse kritikere som klager på iPhone-varianten. At man får så store regninger om du ikke er uten for WiFi når du laster ned kart. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det finnes derimot oppdaterte kart iallefall for TomTom One, som ligner litt på Google Maps og slik Sesam "Oslo i 3D" greier. Men tror ikke de er for salg i norske butikker osv, og det skal være problemer med dem. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Har google meg ihjel nå, og jeg tror ikke det finnes noen gode alternativer enda. Om noen har har prøvd en del forskjellige gps-merker - hvilket merke har de smootheste menyene og navigasjon? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Du kan kanskje ta en titt på NDrive. Er vel de som har mest "annerledes" kart enn røkla om dagen (selv om grunnlaget er TeleAtlas), men jeg aner ikke hvor gode de ellers er. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Spørs om det ikke blir en fra Pioneer i F-serien Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du kan kanskje ta en titt på NDrive. Er vel de som har mest "annerledes" kart enn røkla om dagen (selv om grunnlaget er TeleAtlas), men jeg aner ikke hvor gode de ellers er. Viktig å huske at pictometry bildene bare dekker de største byene i Norge. Utenfor de er det tradisjonelle kart. Ikke noe dårlige kart, men altså ikke disse fancy skråbildene. Hvor gode de er å navigere etter er en egen diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå