Multi-Task Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Emnetittelen sier det meste. Har bare det som er innebygt i hovedkortet, men ja. Dette er beskjeden jeg får i "lyd" i kontrollpanel og kan ikke spille av noe i media player etc. (får samme beskjed). Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Gå til hovedkortets hjemmeside, å finn drivere til hovedkortet, last da ned lyddriveren til hovedkortet.. skal nok ordne seg da. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Gå til hovedkortets hjemmeside, å finn drivere til hovedkortet, last da ned lyddriveren til hovedkortet.. skal nok ordne seg da. Prøver å installere, når setup starter: lyddriverfilene er ikke kompatible med maskinvaren... Jaha?? Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Gå til hovedkortets hjemmeside, å finn drivere til hovedkortet, last da ned lyddriveren til hovedkortet.. skal nok ordne seg da. Prøver å installere, når setup starter: lyddriverfilene er ikke kompatible med maskinvaren... Jaha?? Hva gjør jeg nå? Sikker på at du har valgt riktig hovedkort? Riktig av Xp og Vista? ( Windows 7?)evt riktig version av 32bit / 64bit Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Joda, Asus Rampage II extreme Windows Vista home premium 64bit Prøvd drivere fra lydkortprodusent, asus hjemmesider og CD som fulgte med maskinen. Alle fører til samme installasjon og samme feilmelding når installasjonsapplikasjonen kommer igang. Når jeg ser inn i maskinen lyser lydkortet (skriften på siden lyser blått..) Håper inderlig at jeg slipper å sende maskinen inn med en gang.. slitsomt på så mange nivå... Flere råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå