Gå til innhold

Kjøpe lightscribe dvd-r plater, hvor?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ny dvd brenner som støtter lightscribe, og vil gjerne kunne kjøpe en større pakke med 50 eller 100 Lightscribe DVD-r plater. Lurer da på om noen vet om noen siden fra Norge/USA/Asia som seller slike. Eneste jeg fant i Norge er 5 og 10 pakninger, men det blir for dyrt å kjøpe mange av de.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har også sett etter spinndler med lightscribe plater. fant også 5-10 stk pakkninger.

Syns det er rart at i USA kan man kjøpe 100, 200, 300 og 600 pakninger på omtrent alle butikker, men ingen går til Europa. Skulle nesten tro de som produsere disse diskene bare selger i USA. Kan selvsagt kjøpe på Ebay, men det er ganske dyrt der syns jeg.

Lenke til kommentar
lettere med printbare plater, å skaffe seg en printer med mulighet til å printe plate.

Dette er absolutt mye bedre enn lightscribe. men patronene er ganske dyre, og har fått høre av kamerater at de må bytteste ganske ofte, så tenkte at finner jeg noen billige lightscribe plater er det mer økonomisk.

Lenke til kommentar

Må jo ikke kjøpe orginale blekkpatroner da. Jeg har en Canon ip4300 og patronene til denne koster vel rundt 140kr stk i butikker. Her har de patroner som passer til 20-30kr.

De har også endel cd/dvd plater. Noen av de er termiske. Vet ikke om de kan brukes sammen med lightscribe jeg ?

Lenke til kommentar
Må jo ikke kjøpe orginale blekkpatroner da. Jeg har en Canon ip4300 og patronene til denne koster vel rundt 140kr stk i butikker. Her har de patroner som passer til 20-30kr.

De har også endel cd/dvd plater. Noen av de er termiske. Vet ikke om de kan brukes sammen med lightscribe jeg ?

Ok skjønner, har du erfaring med å printe dvd plater slik? Føler som om man må bytte patron mellom hver dvd man printer.

De billigste lightscribe platene jeg har funnet koster ca. 6kr stk. Men viss patronkostnadene ikke blir så store som jeg fryktet vil jeg absolutt invistere i en printer.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...