Gjest member-63169 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tror jeg har klart å bite meg i kinnet på innsiden, for har ett sår der nå, ser ut til at det er blitt en liten hudflik der, denne kommer mellom de bakerste jekslene og det gjør vondt! vokser det seg bra igjenn eller bør jeg gå til lege? eller tannlege? eller tannpleier etc?? Takker Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Opplevd det selv mange ganger. Gror av seg selv med tiden. Men utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tror jeg har klart å bite meg i kinnet på innsiden, for har ett sår der nå, ser ut til at det er blitt en liten hudflik der, denne kommer mellom de bakerste jekslene og det gjør vondt! vokser det seg bra igjenn eller bør jeg gå til lege? eller tannlege? eller tannpleier etc??Takker Du må komme deg til sykehus med en eneste gang! Skru av pcen, ta en frossen pose amerikansk blanding fra fryseren og hold opp mot hudfillen og kjør (eventuelt ta bussen hvis du er under 18). Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror jeg har klart å bite meg i kinnet på innsiden, for har ett sår der nå, ser ut til at det er blitt en liten hudflik der, denne kommer mellom de bakerste jekslene og det gjør vondt! vokser det seg bra igjenn eller bør jeg gå til lege? eller tannlege? eller tannpleier etc??Takker Du må komme deg til sykehus med en eneste gang! Skru av pcen, ta en frossen pose amerikansk blanding fra fryseren og hold opp mot hudfillen og kjør (eventuelt ta bussen hvis du er under 18). Sist jeg svarte folk på den måten her inne ble jeg kastet ut og blokket i 2 dager. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg bitt av resten også. Ser for meg at det ville gro fortere ettersom bare en løs skinnfille lite sannsynlig vil gro tilbake på plass. Men viss det derimot er snakk om at du har bitt et stort bitt uten at noen ting "henger løst" så er det bare å vente på at det skal gro tilbake av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Føles ut som om d e en blodåre faktisk, kan kjenne den fremover i munen, har en på andre siden og men den er intakt. vil sikkert blø som ett helvete hvis eg biter den av, mn er plagsom ja. følest nesten ut som visdomstannen, trodde faktisk først d var det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå