Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Nja, ikke noe jeg liker, men for all del, langt i fra det værste. 3/10 Nå skal jeg være litt slem, Se filmen hos Youtube Endret 13. februar 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Den beste HS-sangen ute nå, definitivt. Er helt hekta på'n. 10/10 Se filmen hos Youtube Råtten kvalitet, whatever Endret 13. februar 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Wohoi, fram med lightsticks og trange neonklær. No offense, men denne sangen bare oser av Hyperstate. Og litt av russebuss. Den er forsåvidt halvveis spiselig så lenge det ikke er vokal, men vokalen er svulstig og sjelløs, og ødelegger ganske mye for helhetsinntrykket. Jeg skal likevel være flink og objektiv som få, og trekke fram introen som en positiv bit. Resten var ikke noe nytt, for min del. 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 3/10 Vanskelig sang å vudere, gir meg liksom ikke noe spesiellt som lytter. Har sine kvaliteter, mest i refrenget (rent vokalmessig). Gitarintroen er litt sann; hørt det før. Sorry Prøver meg på en nyere The Cure låt: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Linken din funker ikke oasisuk, poster den for deg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg er sånn passe glad i The Cure, men denne var ny for meg. Litt skranglete kvalitet på opptaket, og vokalen forsvinner liksom litt i resten av lyden. Introen er litt i lengste laget. Jeg tipper litt av greia er at man skal kunne drømme seg bort og flyte av sted med denne låta. Det funker forsåvidt greit, men i lengden blir den bare monoton og littegrann kjedelig. 4/10 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Hørt om Yesayer et par ganger før, men faktisk aldri hørt musikken. Småkult det her, likte at det var litt eksperimentelt og ikke kun plain rock. Litt døv start på låta, men den kom seg etterhvert. Ble nesten litt fengende til slutt. Kommer muligens til å sjekke ut bandet en senere anledning. 6/10 Se filmen hos Youtube Endret 14. februar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Liker egentlig Sabbath, men den ble litt for slapp for å få en god karakter. 6/10 Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 monoton og rett frem punk rock fra et band som alltid var opptatt av å sjokkere med sin satire og sarkasme, uten at de noen gang gikk for langt. musikalsk har de vel aldri klart å holde oppmerksomheten min noe særlig. det er ok å ha på i bakgrunnen, men blir aldri noe mer. de mangler rett og slett ferdighetene til Minor Threat, eller galskapen til Rudimentari Peni, eller den følelsesladete energien til Rites of Spring osv. det blir for tamt. 4/10 Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tøff stemme. Likte ikke gitaren, hadde vært kulere med et riff istedefor den klimpringa eller hva det er. 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Merkelig og med irriterende pipelyd. Helt likt i 5 minutter. Ensformig og bråkete synes jeg det var, ærlig talt. 1/10 Se filmen hos Youtube En rolig sang fra Rammstein - Stirb Nicht Vor Mir / Don't Die Before I Do Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Når jeg tenker "Rammstein" så er det første som dukker opp i hodet mitt banal og pervers musikk. Jeg ble nesten litt overrasket av den sangen der for den var faktisk ganske fin. 6/10 Lenke til kommentar
N* Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du likte Ufomammut og postet Sleep selv så jeg hadde ganske store forventninger til sangen. Jeg satt å ventet på et kult riff på ultra-overdrive og masse effekter men sangen var jo bare rolig hele veien. Har ikke sansen for så rolig musikk, det blir for lite melodi å høre på. 2/10 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Helt grei sang. Ble litt kjedelig i lengden, og ble fort lei. Det er musikk som man kan ha i bakgrunnen, men etter hvert blir den litt slitsom, i hvertfall for meg. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Safe Travels er en søt sang, men blir fort kjedelig i lengden. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nesten litt for koselig sang. Det er så mye bål-hygge over denne låta at jeg nesten kan lukte sommerkvelden her. Det er ålreit, altså, men for meg er det også bare sånne steder jeg synes den funker. En skikkelig kose seg-låt, men litt trist å høre på alene. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fet intro, fet beat. Dette er et band jeg må utforske mer. Takk TheMartine! 8/10 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Yeah, de spiller på by:Larm ^^ Prodigy: Jeg synes nesten videoen er det beste her. Den er bare dritsnål. Låta i seg selv er veldig typisk Prodigy, og de holder jo som vanlig høyt nivå på det meste de gjør, men har også en god del låter som er bedre enn denne. 7/10 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Ganske så bra låt, men ikke helt det jeg hører på. Men, som sagt ganske så bra. Litt gjentagende, men det får gå. 6.5/10 Nå kjører vi litt mer alternativt her. of Montreal - Little Viola Hidden in the Orchestra EDIT: Sorry for dårlig grammatisk sammenheng her, men jeg har vært våken i 22 timer i strekk og har influensa... Endret 16. februar 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå