Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wohoi, fram med lightsticks og trange neonklær. No offense, men denne sangen bare oser av Hyperstate. Og litt av russebuss. Den er forsåvidt halvveis spiselig så lenge det ikke er vokal, men vokalen er svulstig og sjelløs, og ødelegger ganske mye for helhetsinntrykket.

Jeg skal likevel være flink og objektiv som få, og trekke fram introen som en positiv bit. Resten var ikke noe nytt, for min del.

3/10

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Jeg er sånn passe glad i The Cure, men denne var ny for meg. Litt skranglete kvalitet på opptaket, og vokalen forsvinner liksom litt i resten av lyden. Introen er litt i lengste laget. Jeg tipper litt av greia er at man skal kunne drømme seg bort og flyte av sted med denne låta. Det funker forsåvidt greit, men i lengden blir den bare monoton og littegrann kjedelig.

4/10

Lenke til kommentar

Hørt om Yesayer et par ganger før, men faktisk aldri hørt musikken. Småkult det her, likte at det var litt eksperimentelt og ikke kun plain rock. Litt døv start på låta, men den kom seg etterhvert. Ble nesten litt fengende til slutt. Kommer muligens til å sjekke ut bandet en senere anledning. 6/10

Se filmen hos Youtube

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

monoton og rett frem punk rock fra et band som alltid var opptatt av å sjokkere med sin satire og sarkasme, uten at de noen gang gikk for langt. musikalsk har de vel aldri klart å holde oppmerksomheten min noe særlig. det er ok å ha på i bakgrunnen, men blir aldri noe mer. de mangler rett og slett ferdighetene til Minor Threat, eller galskapen til Rudimentari Peni, eller den følelsesladete energien til Rites of Spring osv. det blir for tamt. 4/10

Lenke til kommentar

Du likte Ufomammut og postet Sleep selv så jeg hadde ganske store forventninger til sangen. Jeg satt å ventet på et kult riff på ultra-overdrive og masse effekter men sangen var jo bare rolig hele veien. Har ikke sansen for så rolig musikk, det blir for lite melodi å høre på. 2/10

Lenke til kommentar

Ganske så bra låt, men ikke helt det jeg hører på. Men, som sagt ganske så bra. Litt gjentagende, men det får gå.

6.5/10

Nå kjører vi litt mer alternativt her.

of Montreal - Little Viola Hidden in the Orchestra

EDIT: Sorry for dårlig grammatisk sammenheng her, men jeg har vært våken i 22 timer i strekk og har influensa...

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...