Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3/10

Respekterer Rush og er enig i at de har inspirert, men denne synes jeg blir for kjedelig. Ikke noe spesielt bra gitar-riff og ikke noe tekst. Må ha noe med litt mere Trøkk i. Jeg takker Søta Bror for denne:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av DeSyvDverger
Lenke til kommentar

Europe skaper alltid godstemning, og eg har nok blitt stiv i nakken meir enn en gang av den sangen der!

8/10

"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Kaeso
Lenke til kommentar

Jeg har hørt en god del forskjellig asiatiske versjoner av kjente amerikanske låter, og som regel høres det helt sirkusaktig ut. Denne var faktisk overraskende ålreit, i hvert fall i forhold til mine lave forventninger. Vokalen er dog noe svak, og hele sangen er litt "blass". Et hederlig forsøk, men jeg hadde nok valgt originalen, gitt.

5/10

Lenke til kommentar

Jeg merker jeg dras i mange retninger når jeg hører på denne. Det første jeg tenkte, var at den hørtes eksotisk og spennende ut, men etter hvert som minuttene går, virker det som den står veldig på stedet hvil i lange tider. Den er behagelig å høre på, men blir dessverre litt for ensformig for min del, i hvert fall når den er av en såpass lengde.

6/10

Lenke til kommentar

overaskende bra! spesielt instrumentene var veldig kule, pianoet var stilig. vokalene var også ganske bra, men de tapte seg litt i siste halvdel, teksten var bare lame, dyrelydene også x]

score,, ca 7

nysang

Endret av No0en
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...