zoqiet Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fin gitar spilling, ok vokalist, dog litt for kjedelig. Falt ikke helt i smak. 5.5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Missen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har hørt denne coverversjonen noen ganger, men må si at ingenting slår originalversjonen som etter min mening er fantastisk. Er heller ikke så stor fan av Paramore generelt, selv om de har noen sanger som faller i smak. 3/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Litt koselig musikk da, men traff meg ikke helt. Funker, men ikke noe særlig mer. 6/10 Endret 23. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Var litt tøff sang, men ikke noe jeg liker. Likte spesielt ikke vokalen. 4/10 Se filmen hos Youtube Endret 23. januar 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) 3/10 Respekterer Rush og er enig i at de har inspirert, men denne synes jeg blir for kjedelig. Ikke noe spesielt bra gitar-riff og ikke noe tekst. Må ha noe med litt mere Trøkk i. Jeg takker Søta Bror for denne: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 24. januar 2010 av DeSyvDverger Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Europe skaper alltid godstemning, og eg har nok blitt stiv i nakken meir enn en gang av den sangen der! 8/10 "></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" " type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> "></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" " type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 24. januar 2010 av Kaeso Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Europe skaper alltid godstemning, og eg har nok blitt stiv i nakken meir enn en gang av den sangen der! 8/10 Fiksa den for deg. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Generisk er et ord jeg ikke bruker så ofte når det er snakk om musikk, men den sangen der syns jeg passer godt under den beskrivelsen. 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Pent! Liker det! Gode melodier. Litt tam vokal kanskje, men bortsett fra det var dette virkelig bra greier! Skrevet opp på huskelista. 8/10 Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Greit dette. Litt intetsigende i mine ører til tider. Mangler en hook, noe som kan få meg ordentlig interessert, men det flyter avgårde og er alt i alt helt OK. Småtøff video. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har hørt en god del forskjellig asiatiske versjoner av kjente amerikanske låter, og som regel høres det helt sirkusaktig ut. Denne var faktisk overraskende ålreit, i hvert fall i forhold til mine lave forventninger. Vokalen er dog noe svak, og hele sangen er litt "blass". Et hederlig forsøk, men jeg hadde nok valgt originalen, gitt. 5/10 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Likte ikke den så veldig gått, ikke helt min sjanger, men greit nok... 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Ikke akkurat min preferanse, men for all del, bedre enn mye annet. Så den fortjener en 3.5/10 av meg. Blir litt for repetivt, da. Se helst hele! Endret 25. januar 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg merker jeg dras i mange retninger når jeg hører på denne. Det første jeg tenkte, var at den hørtes eksotisk og spennende ut, men etter hvert som minuttene går, virker det som den står veldig på stedet hvil i lange tider. Den er behagelig å høre på, men blir dessverre litt for ensformig for min del, i hvert fall når den er av en såpass lengde. 6/10 Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) overaskende bra! spesielt instrumentene var veldig kule, pianoet var stilig. vokalene var også ganske bra, men de tapte seg litt i siste halvdel, teksten var bare lame, dyrelydene også x] score,, ca 7 nysang Endret 26. januar 2010 av No0en Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg hørte en god del på slike band før, men "dark cabaret" -gimmicken som de fleste slike band kjører blir en fort lei av og nå syns jeg det bare blir irriterende å høre på. 2/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Wow. Fantastisk nydelig. 10/10 Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Det er sånn jeg kaller kjedlig. 1/10 Endret 28. januar 2010 av N* Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sikkert sinnsykt digg når man er på syretripp, men ikke det helt store for meg i nykter tilstand. Jeg tror faktisk denne "summingen" kunne gjort meg gal i løpet av toppen en time. 1,5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå