tjalla Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Forguder The Who og Live at Leeds er min utvilsomme favorittplate. Ikke min favoritt fra albumet, men likefullt en 10/10 Se filmen hos Youtube Endret 13. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sangen er chill, kan lett nappes, men ikke helt min sjanger. Trigger - In Flames Lenke til kommentar
EhhMari Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sangen er chill, kan lett nappes, men ikke helt min sjanger. Trigger - In Flames 9/10!! Herlig.. Thousandfold - Eluveitie Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) ELUVEITIE - Thousandfold likner litt på min og med fløyte og greier. Gir den 2/10 jeg haha. for fløyta Edit: bytter ut den med fløyta. Endret 14. januar 2010 av N* Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har hatt Los Natas på listen over artister jeg har tenkt å sjekke ut ganske lenge, med det har gått i glemmeboka. Takk for påminnelsen. 8/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har ikke helt sansen for slik musikk, men den der var faktisk ganske tøff. 6/10 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hmm. Den blei litt for intetsigende. Hadde absolutt potensiale, men det er noe jeg ikke helt klarer å sette fingeren på som ikke treffer helt hos meg. 4/10 Denne, derimot... Endret 14. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Imponerende, likte den fra Blue Man Group såpass at jeg var nødt til å sjekke opp flere fra de. Syns det kunne vært en form for vokalist i den, helt til jeg fant ut at artistene faktisk var stumme. Likte overgangen til mer gitar mot slutt. Ellers falt hele sangen i god smak. Fin blanding av instrumenter og variasjon. Kunne kanskje ha kortet ned med 1 minutt, men det er alt. 8.5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Two Steps From Hell: Jeg likte den! Dette var jo en veldig kort sang, så det er vanskelig å si så veldig mye, men det hørtes ut som en kul gruppe. Minner meg litt om Pendulum - Slam. 6/10 fordi det etter min mening strengt tatt ikke er en sang når den varer så kort. Men da går jeg får denne da. Jeg får ikke lagt inn Youtube link, blir bare tull. tar den bare sånn Endret 15. januar 2010 av Marius_1337 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Pendulum - Slam: Jeg likte den! Tror jeg skal sjekke ut resten av musikken deres. 8/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Off-topic: Pendulum eier. Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 The Smiths - How Soon Is Now God gammel sang dette her ja, likte virkelig originalen mer enn noen av de nyere versjonene. 8/10 Se filmen hos Youtube Alestorm - Keelhauled Dette er piratmetal på sitt beste Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 ARtig saker! Aldri vært borti piratmetal før, ikke at jeg kan si jeg ble no stor fan. Kul video også. 7/10! Se filmen hos Youtube Drapht - Drink Drank Drunk - australsk hip-hop! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Den likte jeg veldig godt! 9/10 Lenke til kommentar
EhhMari Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 0/10 Kjedelig og langtrekkende sang. Techno-aktig, huff. Vokalen var for min del veldg utydelig. Noen sier at metal-vokaler kan være vanskelig å få med seg, men dette var verre. Kunne blitt en god sang hvis de hadde slått til med noen trommer og bass etter de to første "oppbygningene", men istedet kom det noen datalyder og etterhvert svake vokaler. Ikke helt min type musikk, nei (: Amorphis - Black Winter Day Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Meh, triste greier det her. Ikke fan av blandingen mellom den cleane og "bråkete" vokalen. Det som ødelegger mest er den sykt irriterende synthesizeren som går igjennom store deler av sangen, samtidig virker det som de prøver å ha ha en folkish atmosfære i sangen noe jeg synes de failer rimelig godt på. 2/10 Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Meh, triste greier det her. Ikke fan av blandingen mellom den cleane og "bråkete" vokalen. Det som ødelegger mest er den sykt irriterende synthesizeren som går igjennom store deler av sangen, samtidig virker det som de prøver å ha ha en folkish atmosfære i sangen noe jeg synes de failer rimelig godt på. 2/10 Helt ok, noe som er kult, men vokalen blir litt slitsom. Hadde fått vondt i hodet av å høre mye på dette tror jeg... 4/10 Lenke til kommentar
EhhMari Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) 5/10 Fin sang, likte måten den "kombinerte rolig musikk og til tider kjappe fraser". Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Den var helt grei, selvom den ikke traff helt på musikksmaken min (: Sonic Syndicate - Soulstone Splinter Endret 16. januar 2010 av EhhMari Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Sonic Syndicate - Soulstone Splinter Bedre enn mye annet jeg har hørt men jeg tror jeg må plassere den i den kjedeligere halvdelen av metal, liknet litt for mye på mye annet. Ellers var den ganske kul, bra åpning og gøy med plingplonglyder på starten, men vokalisten var bare slitsom å høre på, muligens pga dårlig video men. 7/10 Se filmen hos Youtube Endret 16. januar 2010 av No0en Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 A perfect Circle - Judith: Liker trommene. Kjedelig vokal i starten, blir bedre utover. Helt greit å høre på, men synes ikke det var så utrolig spennende. Stilig gitar. Ganske kraftig tekst o.O 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå