Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Ganske kjedelig. Ikke noe spesielt, annet enn kanskje litt stemningsskapende. Hadde vært gøy om det faktisk skjedde noe med sangen istedet for nesten 5 minutter med akkurat det samme. Det mest spennende i sangen var jo et skrik etter ca. 4 min. :p

2/10

 

Sonata Arctica med en cover av Scorpions "Still Loving You".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe kommers syntes jeg, da jeg hørte mye på rock og metall før. Det jeg likte var introen og gitar soloen rundt midten! Ellers syns jeg man finner mange sanger i den sjangeren som har både bedre gitarspill og vokal...

5/10

 

Mitt innlegg, en annen sjanger. Hør helst hele sangen...

 

 

Lenke til kommentar

er ekstremt fan av Sex Pistols. de er et meget solid rockeensemble. de gjør punken og anarkismen til latter titt og ofte, men hva gjør vel det? musikken er beintøff. solide riff som hamrer seg inn i hjernebarken og blir værende der, en ekstremt særegen vokal og et generelt hardt og tøft uttrykk. digger dette bandet så jævlig. 10/10

 

 

emoemoemoemoemoemoemo

Endret av aarolilja
Lenke til kommentar
du hoppa bare over videoen jeg posta uten noen grunn..? riiiktig.

neeei, du skjønner at da jeg åpnet svar tingen var ikke din der :). Gi meg en stund til å høre den så skal jeg svare:D.

 

Edit: Sangen i seg selv var bra, men likte ikke helt vokalisten. Han hørtes ut som om han presset stemmen til noe han egentlig ikke greide.

8.5 / 10

Endret av malnor
Lenke til kommentar

Ser ut som det har kommet litt på kjør her. Rangerer sist sang som jeg tror kommer fra malnor (Dire Straits - Walk of Life).

Høres ut som 80s rock og jeg får også en liten følelse av country musikk her og der. Min smak faller ganske langt unna dette så derfor bare

2/10

 

Legger opp Machinae Supremacy - Stand igjen, siden den ble hoppet over tidligere.

Lenke til kommentar

Det der ga meg ikke stort, bare dårlig brøling for meg. 3/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...