kakesjef Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Ikke noe jeg har hørt før, men jeg likte det utrolig godt! Likte veldig godt den gode driven i låta. Kommer ganske høyt hos meg. 8/10 Se filmen hos Youtube Endret 3. januar 2010 av kakesjef Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Denne likte jeg, perfekt i sengen før jeg sovner. Jeg syntes ikke teksten sa meg noe særlig men sangen fikk meg til å slappe av. 7/10 Sry klarte ikke å få filmen opp her, må bare gi en link: http://www.youtube.com/watch?v=oGECJP3phyY Endret 3. januar 2010 av maikzor Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Daft Punk: Låta er helt grei den. Er ikke noen stor Daft Punk-fan (enda), men kan se for meg at de er rimelig fete live. 6/10 Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dette her ble litt for spesielt for meg. 2/10 Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 God cover av en helt grei sang. Men ikke helt min smak. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Et av mine favoritt band 9.5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ble litt overrasket av vokalisten, forventet en mer dyp stemme og en lysere variant av metal. Men det hele føltes litt som glam pop i metal skinn. Litt komisk, men ikke akkurat kjempe dårlig. Det fengte litt her og der. Fikk meg til å smile når de dro disco moves 4/10 Se filmen hos Youtube Edit: Vanlig versjon - http://www.youtube.com/watch?v=hYige2Oa2lA Endret 4. januar 2010 av zoqiet Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Åå, så fint. Right up my alley. 9/10 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Litt for kjedelig for meg. 2/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hoho, det skjønner jeg. Det der blei litt for lite melodiøst for min del, og jeg syns trommene dominerte for mye. 2/10 Endret 5. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 of montreal har ellers litt for mye indie klang over seg for at det faller i smak. Men cover sangen av starman var ganske bra, likte spesielt stemmen til han som spilte gitar. (Måtte finne en annen versjon av klippet, den du linket fungerte dårlig). 7.5/10 Lenke til kommentar
Suvana Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 ^Jaa, stor fan av den sangen. 8/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Den introen har jeg hørt annet sted, men klarer ikke ta det igjen. Minnet også om Offspring vokalisten. Gir det 7/10. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Begynnelsen var for meg rimelig travel travel. Det synes jeg faktisk hele sangen var. Absolutt ikke en sang man legger i spillelisten. Måtte i så fall være i "easylisten" lista. Er imidlertid litt fengende rytme på. Terningkast 3. Mitt bidrag: Endret 5. januar 2010 av malnor Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Klassiker 9.6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 5. januar 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
GiantTCR Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hammerfall: Hmm, likte egentlig ikke den.. litt sånn Ridder metal-synge om ære og storhet på gammle slagmarker følelse. Og ja, basiclly en sang jeg føler minst 50 andre også spiller. og den vokalen prøver alle i power metall sjangeren å gå etter. Men har hørt mye verre 4 / 10 mitt forslag: Skjønnte heller ikke hvordan jeg poster selve filmen Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Var.. hmm.. ikke så verst, spesielt gitarspillingen var kul. En grei 5/10. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Electric Six er gøyale. De har alltid en tone som fenger. Men syns ikke I'm the Bomb kan måle seg med Dance Commander eller Danger! High Voltage. 6/10 Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hammerfall:Hmm, likte egentlig ikke den.. litt sånn Ridder metal-synge om ære og storhet på gammle slagmarker følelse. Og ja, basiclly en sang jeg føler minst 50 andre også spiller. og den vokalen prøver alle i power metall sjangeren å gå etter. Men har hørt mye verre 4 / 10 mitt forslag: Skjønnte heller ikke hvordan jeg poster selve filmen [--youtube] det som er bak = i linken fra youtube [-----/youtube] uten minustegna. De satte jeg inn for å unngå linking I ditt tilfelle så er linken din dette 6hvF3mDOmSo Og da blir det slik Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Den type vokal er nok for at dette blir nedstemt 1/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå