N* Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Who would jesus bomb?: Helt grei musikk det her. Ligna på Dylan, jeg liker Dylan litt så.. Ikke favorittmusikken min men. Gir den 5/10 jeg. Men jeg likte ikke teksten, virka userriøs i forhold til Dylan. Men så er visst Dylan en av de beste på tekster og da. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Helt ok. Da riffet ikke er spesielt spennende føles det hele veldig ensformig. Dette er ikke en sang.Dette er ikke en melodi Haha, idiotiske påstander. Det er en sang da det hele er bevisst satt sammen. Og sangen har en melodi da flere melodiske strukturer er satt sammen til en komposisjon. Det krever bare litt interesse for sjangeren. : Se filmen hos Youtube Endret 30. desember 2009 av macros. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Men jeg likte ikke teksten, virka userriøs i forhold til Dylan. useriøst? kommer ikke på mange mer seriøse tema enn det der tbh... Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Haha, idiotiske påstander. Komposisjon - strekker meg ikke lenger. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Burial & Four Tet Jeg er så svake for begge disse to! Låta er überchiiiiiiiiiill 10/10 no q's asked Jaga Jazzist - Kitty Wú Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Favorittlåta mi fra Jaga Jazzist. Virkelig vakker og fasinerende sang. 9.5/10 Se filmen hos Youtube Fra Hyperdub 5 skiva. Etter min mening helt fantastisk. Lenke til kommentar
N* Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Flying Lotus: Var digg musikk det. Vet ikke helt hva annet jeg skal si, har ingenting å utsette på den. Likte hmm.. hva heter det? Leaden? best. Jeg gir den 8/10 Må vise frem en av mine nye yndlinger, fant det nettopp. Blir helt gal i hodet av den, helt utrolig at jeg har klart å overse det bandet her tidligere.: Endret 31. desember 2009 av N* Lenke til kommentar
Such Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 7.5/10 - fordi det kunne ha vært så mye værre -.- regner med du har hørt om kyuss, men har du hørt om Dead Meadow? De spiller nok musikk som du kommer til å like. jeg hadde Old Growth platen av dem, å jeg sier igjen: liker du det du har lagt ut nå, så liker du nok Dead Meadow. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kjedelig og ensformig den har lissom ikke noe "kick" av noen slag. 4/10 Lenke til kommentar
Such Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 3/10 - jeg klarer sjeldnet annen norsk rap enn albumet "norske byggeklosser" som kom ut for noe slikt som ti år siden. kanskje er det at jeg mangler urban innflytelse fra whatever en stor grunn til at jeg ikke klarer å henge meg på dette. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 VELDIG rar måte å synge på, men samtidig litt punk over det, jeg likte det ikke, men jeg misslikte det heller ikke 5/10 Over til yndlings sangen fra yndlings musikalen min Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Starta helt jævlig, men ble litt bedre utover sangen. Jeg synes mer eller mindre alt som er eldre enn 90-tallet, låter mildt sagt døvt, med mindre det er snakk om metal. Sangen blir også for slitsom i lengden. 4/10 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Metall på sitt dårligste det her, men skjønner at du postet den kjipe sangen når jeg leste utsagnet "Jeg synes mer eller mindre alt som er eldre enn 90-tallet, låter mildt sagt døvt, med mindre det er snakk om metal" Fy! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Snusmumrikk1: Grusomt! Kjedelig, bråkete og lite orginalt 1/10. Vowels: Sex Pistols er herlig kult, kanonlåt! 9/10 Se filmen hos Youtube Endret 1. januar 2010 av Analogue Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Grei nok cover sang, ikke noe spesielt med den. Orginalen er mye mye bedre 3/10 Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Helt ok beat. Men vokalen ødela veldig. 4/10 Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vowels: På samme måte jeg f.eks. synes Sex Pistols (sammen med andre 70 og 80-talls artister) er rock på sitt dårligste/kjedeligste, synes du Soilwork er metal på sitt dårligste (mon tro hva du mener er metal på sitt beste). Noen mener metal er bråkete, mens andre mener det er musikk med litt trøkk i. On topic: Grei sang, kanskje litt for lang. Egentlig ikke noe spesielt med den. 6/10 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Snusmumrikk1: Er enig med Vowels i det han sier, og du må virkelig lære deg å like gamlere musikk som ikke er metal, du går glipp av så mye bra. Jeg hører selv på mye metal, men Soilwork er fortsatt veldig dårlig til å være ny metal. Og ja, mange mener metal er bråkete, men vil da tro at det ikke er subjektivt om det er trøkk i det eller ikke... Ang. låta di: Ganske kjedelig lydbilde og generisk musikalsk sett. Men kanskje den mest akseptable Breaking Benjamin låta, da det meste andre i diskografien er helt likt bare my kjedeligere. 6/10 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Anathema - Are You There En avslappende og herlig sang - med et veldig fint driv. Takk! 9/10 Jokke Med Tourettes - Narkoman Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Digger jokke, mens syns ikke dette er den beste 7/10 EDIT:Thegnome kom meg i forkjøpet:(Aldri hørt denne låta eller Anthema før og der har jeg definitivt gått glipp av noe. Herlig rolig låt med en undertone av tristhet og sorg. 10/10 uten tvil.) Så over til det stikk motsatte Valgte denne harde låta fordi jeg digger trommene det enkle riffet og vokalistens toneforandring i refrenget. Endret 2. januar 2010 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå