kris98 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Morsom sang, men samtidig litt for useriøs for min del. Litt liten variasjon, men trekker ikke så mye ned at det gjør noe. 4/10 Se filmen hos Youtube Endret 28. desember 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ikkje helt noe for meg men greit nok 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 4 min med støy. Mildt sagt ikke min greie. 0/10 Lenke til kommentar
Missen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Liker rytmen og melodien, men ikke helt måten Lykke Li synger på. Blir derfor midt på treet for min del. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) en av de beste låtene fra Meds. så jævlig bra hovedriff og vokal. 10/10 over til enda mer emo. Endret 29. desember 2009 av aarolilja Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) dirt Cons: Fryktelig dårlig opptak, en del tull i det instrumentale og en sur vokal. Pros: Litt fengende, energetiske gutter. 2/10 De fleste kjenner vel min neste sang. Får en utrolig god følelse av denne sangen. En følelse av makt og krefter! Number 1 RTS track ever ? Frank Klepacki - Hell March 2 Se filmen hos Youtube Brings back some awesome memories! Edit: Fant et klipp med mye bedre lydkvalitet. Endret 29. desember 2009 av Jack_Daniels Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Aldri spill RA2, så har ikke noe forhold til den. 3/10 Europas "nasjonal" sang Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ikke no jeg vil ha på Ipoden, men er liksom helt greit å høre littegrann på.. 5/10 Lenke til kommentar
EyN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Flott sang, noe jeg ville hatt på min ipod 8/10 Endret 29. desember 2009 av EyN Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=vUODtQ_4ojw Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) 5/10 Minner meg om da jeg hvar mindre og hørte mer på sånt Men ikke helt min smak... Se filmen hos Youtube Endret 29. desember 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Der var det noe for meg og! 8/10 Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Summoning: Jeg likte gitaren best, derretter trommene, så fløyta, så vokalen. Har ikke sansen for growl. Dette her var dårlig growl og imo. Alt sammen passet ikke sammen heller, ble ikke noe bra sammenheng. Tror jeg gir den 5/10 for gitaren likte jeg faktisk. Atjazz: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Atjazz: Fin og behagelig bakgrunnsmusikk, ikke så mye mer. 5/10 Endret 30. desember 2009 av Tremolo Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) @ N*: Når jeg hører denne tenker jeg på et eller annet gammelt spill jeg spilte for lenge siden, med skikkelig chill main menu musikk. Men det er også bare der jeg syns den hører hjemme, som bakgrunnsmusikk, for eksemple kø musikk på support telefonen for telenor Blir for mye av det samme og da blir også dens 6min alt for lenge. 3/10 Se filmen hos Youtube Edit: Var for treg Endret 30. desember 2009 av zoqiet Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) En som har rangert feil låt ja... Edit: Jeg skreiv nok denne samtidig som du edited din, ville bare gjøre neste person oppmerksom på at det foreløpig var min låt som var gjeldende og ikke din slik at den ikke ble hoppet over, var ikke for å henge ut deg på noen måte. Endret 30. desember 2009 av Tremolo Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 En som har rangert feil låt ja... Ja, jeg hørte igjennom sangen et par ganger før jeg postet, derfor kom jeg litt etter deg uten å merke det. Noe som jeg skrev på edit etterpå. Det er ikke no vits å lage en ny post for å påpeke noe jeg allerede har lagt merket til. Kunne heller rangert min så lagt ut den samme på nytt, eller henvist til den... Isteden for å skrive enda en ny så tenkte jeg kunne la noen andre kommentere sangen din. Fordi jeg hadde så lite å si om den uansett. Ho har fin stemme, grei gitar spilling, men langt i fra hva jeg synes fenger eller hører på 1/10. Sangen er den samme som før, Framing Hanley - Built for Sin. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Minner meg om Incubus, men langt fra like bra. Blir veldig for kjedelig dette her. 2-3/10. Se filmen hos Youtube Burial - Fostercare. En av mine absolutte favoritter fra 2009. HQ er must for å få med bassen og rytmen. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Burial - Fostercare.En av mine absolutte favoritter fra 2009. HQ er must for å få med bassen og rytmen. Dette er ikke en sang. Dette er ikke en melodi Det er en over 5 minutter lang intro som ender i ingenting. Grei nok som bakgrunnsstøy, men det er det hele. 3/10 Sisters of Mercy - More Sam Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 jeg har lite til overs for det teatralske og pompøse innen musikkverdenen. der taper jo goth ekstremt hardt... men til gjengjeld er det så utrolig masse bra musikk å finne der! og det er jo musikken jeg hører på. så jeg kan jo greit ignorere fasaden og videoen osv. dette fører til at jeg kan konsentrere meg om de råtøffe gitarene, 80-tallstrommene, koringa som er så harry at det ikke engang kan kalles harry, og den unaturlige mørke vokalen. jeg vet ikke om jeg kanskje foretrekker The Mission hakket over The Sisters of Mercy, men fy faen - de er da jaggu bra de óg! litt repeterende låt, men 80-talls goth rock er arrogant og ambisiøst. noen ganger litt for mye kanskje, men det får så være. 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå