Holypanzer Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Denne likte jeg godt! Herlig sang! 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=GmiXnIJTG-k Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Ikkje så interesangt. 2/10 Endret 26. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
milsis Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Helt grei, 5/10. Tykkjer svært om denne: Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 2/10 - ikke noe for meg. Denne er jo grei på 2. juledag: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Meh, hører folk i det hele tatt på sangene? Uansett veldig kjedelig å bare slenge opp et tall og ikke noe mer. Stilig intro, ganske bra trøkk og riff, grei vokal. 7/10 Epica - Quietus Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dette er helt ok, men for meg blir det et problem å skille de forskjellige sangene fra hverandre innen denne typen musikk. Føler det er så lite som låter originalt, og da blir det litt kjedelig. I tillegg oppfatter jeg det som litt vel svulstig. Men som sagt er det grei musikk, så lander sånn midt på treet. 5/10 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 8/10 Likte den svært godt. Utrolig morsom sang Men ingen sang som fører til "state", som hadde vært det ultimate. Hollywood Undead - The Natives Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 For en pussig vokal...alle sammen, faktisk. Musikken i seg selv er kul og alt, men jeg får ikke helt vokalen til å stemme, og den er jo tross alt ganske dominerende. Men jeg kan være grei, og legge vekt på musikken. Det er jo jul og alt :b 4,5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dette var rart. Rar sammensetning av toner. 1/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nå liker jeg post-hardcore musikk ganske godt. Og det der hørtes ut som en blanding av post-hardcore og metal. Syns det ble litt for mye growls i den første halvdelen, men ellers likte jeg at den gikk over til litt elektronisk mot slutten. 7.5/10 Se filmen hos Youtube Litt mer post-hardcore. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 jeg liker virkelig ikke denne "post-hardcore" (a.k.a. pop metall) greia. gitarene og trommene høres ut som de er fremført av tolvåringer som nylig har oppdaget Slipknot ellnz. så kommer alle rare effektene og synth-greiene som gir det hele et danseband-preg. vokalen er jevnt over forferdelig. math-innflytelsen ville vært mer velkommen om de faktisk litt tech, eller i det minste litt kreativ. dette var skikkelig jævlig. men langt ifra så dårlig som jeg hadde forventet. Cap'n Jazz burde dog definitivt riste på hodet. 3/10 over til noe fra ei av de mest emo emoplatene jeg har i samlinga. et sykt bra band som på mange måter er et av de "definitive" bandene i emogenren. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Likte begynnelsen, men ble litt for masete for meg utover. 3/10. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fin sang, god stemning, men det blir litt for tamt. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Grei låt, likte introen ganske godt, men har hørt et par bedre fra han. F.eks Forever can be, som er litt mer på min smak igjen. 6.5/10 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 8/10 Likte sangen Se filmen hos Youtube Elsker introen til den sangen xD Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Aldri vært noe stor fan av bandet, men jeg liker noen av sangene godt. Thunderstruck er da kul. 7/10. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Such Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Aldri vært noe stor fan av bandet, men jeg liker noen av sangene godt. Thunderstruck er da kul. 7/10. Se filmen hos Youtube 6/10 ikke bli fornærmet over karakteren, men jeg synes Dylan har gjort det samme i flere andre sanger. Se filmen hos Youtube dette er en skjult perle av Dead Kennedys. Jeg fant den på en cd jeg har liggende, "Skaters have more fun" fra det offisielle verdensmesterskapet i skating i 1997. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kan ikke si at Bob Dylan er dårlig musikk, er jo topp innenfor sin sjanger. Men er en sjanger jeg verken liker eller hører på. 2/10 Crunkcore, de har værre sanger men Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Huff, tenkte jeg gjennom hele sangen 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå