Uncle Albert Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Raconteurs er alltid diggbart, spesielt live, noe som vises i videoen, og siden Blue Veins rett og slett bare er deilig å høre på, så det blir 10/10 Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 ^Hmm, sangen var ganske kul, men synes vokalen blir litt vel krampeaktig i lengden. 7/10 Soulwax- Krack (Nite Version). Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Den var helt forferdelig, kom meg gjennom introen men det ble jo bare værre! 1/10 The Concept of Love (Concept of Passion Remix) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Grusom låt som minner meg om sinte, pubertale gutter som sitter på 4chan og blåser musikk ut av Cerwin Vega-høytalerene sine på full guffe. 0/10 Modest Mouse - King Rat Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Edit: Var treig der, khalif kom meg i forkjøpet. Modest Mouse - King Rat. Ikke dumt, kul video. Blir litt masete. 6,5/10. Endret 7. august 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Sangen var helt gjennomsnittlig for min del. Ble altfor kjedlig og høre på, spesielt i 7 min. For lite temp, trøkk og kjedlig vokal for min del. 4,5/10 Pantera - Fucking Hostile P.S. Kan noen forkalre meg hvordan man legger linken så det blir ett vindue? Har prøvd masse forskjellig, men blir bare krøll hver gang. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Pantera er alltid kult^^ Fucking Hostile er i tillegg en av deres beste sanger 8,5/10 RATM-Killing in the name: Lenke til kommentar
Aldagrim Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 RATM, genialt band, Tom Morello, genial gitarist, klart en av deres beste, om ikke den beste 10/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) En virkelig god låt fra et av de beste albumene som norn gang er gitt ut (Closing Time). Hva mer kan sies? Det er Tom Waits... 9/10 Se filmen hos Youtube Burial - Archangel. Etter min mening en av de beste låtene fra dette tiåret, uansett sjanger. Endret 7. august 2009 av macros. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tom Waits, en fantastisk artist, med MYE forskjellige sanger. Jeg er en av de som kanskje heller ville foretrukket albumet Real Gone, eller Mule Variations, synets de kler ham bedre, spesielt Green Grass og How's It Gonna End. 7/10. Må bare legge til noe til den låta! Utrolig stemmningsfull, man hører nesten at dette er en artist på kanten som skildrer fra sitt eget liv! (dette var en av hans tre siste sanger hvis jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Siden det ikke ble foretatt noen anmeldelse av Burial over her, har jeg bare en ting å si: macros., JEG ER SÅ ENIG MED DEG 10/10 Jokke - Narkoman Har ikke det største forholdet til Jokke, men som den nordmannen jeg er har jeg da fått med meg en del. Er veldig enig i det du sier ang. at det er en artist på kanten som skildrer livet. God tekst, så absolutt. 7/10 Queens of the Stone Age - Feel Good Hit of the Summer Se filmen hos Youtube c-c-c-c-cocaine Endret 7. august 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tøft gitarspill, og litt fengende refreng og noen steder også melodi, men det er mye det samme og den blir fort litt kjedelig i mine øyne. Dessuten er ikke melodien den mest fengende heller, til tross for at den ikke er helt dum. Tekstmessig er det vel ikke så mye å si. Den er det den er. 7/10 Santa Monica - Theory of a Deadman Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Aldri hørt om bandet eller sangen før. Førsteinntrykket gir meg følelsen av at dette er typisk amerikansk high school rock. Helt grei, digg slækk melodi. Minner meg litt om Everlast - What It's Like. Kjedelig og lite fengende refreng. Ikke noe riff eller noen fengende melodi som jeg kommer til å huske. 6/10 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tom Waits - The Long Way Home minner meg om å rusle gjennom byen i sin egen verden mens alle andre stresser forbi. Sikkert en veldig ålreit låt hvis man trenger å koble av og gå litt i seg selv, men for min del blir den så rolig at jeg ikke helt klarer å finne noe å ta tak i der. Det blir vanskelig å holde oppmerksomheten på den, egentlig. Veldig karakteristisk stemme, da. Det er et pluss. 6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) The Shins ja <3 Hørte på dem så mye en periode at jeg måtte vente over et år før jeg klarte å høre på stemmen til James Mercer igjen. Et virkelig feel-good-band med 2(3) svært sterke plater. Sea Legs er ikke min favoritt fra deres siste album, men den er fortsatt svært bra. 8.5/10 Of Montreal - The Past is a Grotesque Animal. Virkelig fantastisk sang på nesten tolv minutter. Gjør du som meg vil du forsvinne inn i sangen; !!! (En kan ikke helt si at youtube rettferdiggjør sangen men, det mangler nesten to minutter...) Endret 8. august 2009 av macros. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Der traff du den eneste sangen på det albumet jeg faktisk skipper. Den burde ha vært barbert med noen minutter IMO. Egentlig er det en bra låt, så 6/10 fra meg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Immigrant song ja, herlig låt! 9/10 Se filmen hos Youtube Endret 8. august 2009 av jonastra Lenke til kommentar
BiB Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Herlig sang! Det er sånn type rock jeg liker, det som ikke er så hardt, men mer ballade-aktig. Herlig gitar-spill og for du noen bedre sang stemme enn Axl Rose xD Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Dette er dessverre musikk jeg ikke klarer å relatere meg til og som bare blir lyd forurensning, beklager. 1/10 Her er det en ny sang fra en av mine favorittartister og jeg er ikke helt sikker på om jeg liker det selv så da blir det interessant å se hva noen andre synes. Se filmen hos Youtube Endret 8. august 2009 av dredg Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 ^ Kjedelig, repeterende og det skiller seg ikke ut i det hele tatt. 2/10 En av mine absolutte favoritter: Pink floyd - Comfortably numb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå