thesinner Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Imponerende, og kult nok, men blir litt for drøyt for meg... 6/10 Fy faen jeg ELSKER delen som begynner 2:56 i denne låta! Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Desverre ikke min type sang, skjønner godt hvorfor folk liker den, men ser ikke for meg at jeg noensinne kunne satt den på. 4/10. Endret 3. desember 2009 av nilsnilspils Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Først trodde jeg det var en god gammel låt i stil med Django Reinhardt, men det var jo ikke helt riktig Kul sang, digger egentlig denne typen musikk hvor man blander gammelt og nytt. Tok ikke så lang tid før det ble repetitivt og kjedelig dessverre, så blir 6/10. Det samme kan kanskje sies om den jeg poster nå, men jeg liker den bedre Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, det kan det virkelig! Men den var en giggety giggety goo sang, og liker det 7/10 ! Vi fortsetter med electro swing Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Missen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hm, den var litt catchy, men ikke noe jeg kunne ha hørt på 5/10 Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) The Dandy Warhols "We Used to be Friends" Den er kul. En behagelig sang å høre på.. 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=gkUvkGZ8PSA Endret 4. desember 2009 av Marius_1337 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Grei og rolig sang 7/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Blitt postet før. Veldig tøft riff og bra song osv, men eg har høyrt den så utroleg mange gonger, så foretrekker andre Stripes songer framfor denne. 7/10 Intensitivt og rått! Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du sa det selv, intensivt og rått! Blander man LSD, blues og rock blir resultatet noe sånt. Jeg liker det selv om jeg er blitt lei det etterhvert. Tøft Lenke til kommentar
Toften Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Var på konsert med fyren for ei lita stund tilbake. Dyktig gitarist. Veldig fengende alt samen, og denne songen var intet unntak. 8/10 Se filmen hos Youtube Hendrix-inspirert fyr. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg synes det ble i overkant mye slitsom gitar, litt for funky og litt for kjedelig. Om de hadde lurt gitaren litt lenger bak i lydbildet hadde musikken garantert passet meg bedre. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Helt rått! Halford og Dickinson! Wohoo! 10/10 Se filmen hos Youtube Endret 4. desember 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Likte ikke sangen noe særlig. Er forøvrig ikke noe fan av sjangeren heller. Blir for "ungdomskole metal". 2/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Litt for starwars for meg, men melodien var ok.. 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Grei pop, grei start. Ok trommer, litt kjedelig bass. Bra at det faktisk er litt trøkk. 4/10 Se filmen hos Youtube :!: Endret 4. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 artig. men fremfor alt catchy. en MTV klassiker, hehe. kanskje ikke den største artistiske oppnåelsen gjennom tidene, men en god låt. 7/10. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Koslig sang, og fin tone gjennom hele 8/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har fint lite til overs for den pompøse brølepopen til Nickelback. Beklager, men dette blir en 2/10 fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå