TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 En av de sprekeste Jokke-låtene, og en som heldigvis ikke er blitt spilt ihjel (ennå?). Norsk rock på sitt aller beste, dette. 8,5/10 Baw-time: Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Utrolig kjedelig og uorginalt. Partiet fra rundt 2:00 - 2:20 var brukbart. 2/10 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Heeerlig. En av deres beste. 10/10 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Flott sang, kan ikke gå galt med Jack White. 8/10 Utrolig kjedelig og uorginalt. Partiet fra rundt 2:00 - 2:20 var brukbart. 2/10 lol, og du kritiser "uorginalt og kjedelig"...så poster du noen som total ripper av melodien til Carl Orff's Carmina Burana. 1/10 spør du meg. Vet at få liker dette bandet, særlig siden det dreier seg om teksten..men men, jeg forsøker: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Denne gjorde meg bare trist tvers igjennom, og det var nesten umulig å få med seg teksten. Jeg får en helt ufattelig følelse av håpløshet når jeg hører sånn musikk som dette, uten at jeg kan si at musikken er dårlig av den grunn. Den er bare...ubehagelig som fy. Legger den midt på treet, jeg. 5/10 Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tysk er nesten like stygt som dansk, og det ble for ensformig og kjedelig. (Påpeke: ensformig er ikke nødvendigvis bare dumt, så lenge det ikke er kjedelig) Se filmen hos Youtube Denne sangen synes jeg er ufattelig fin og har en litt dyster stemning over seg. Om du ser på anime serien Bleach vil du mest sannsynlig kjenne den igjen. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Utrolig kjedelig og uorginalt. Partiet fra rundt 2:00 - 2:20 var brukbart. 2/10 lol, og du kritiser "uorginalt og kjedelig"...så poster du noen som total ripper av melodien til Carl Orff's Carmina Burana. 1/10 spør du meg. Og hvorfor skulle det gjøre den kjedelig eller uorginal? Jeg kunne forøverig postet orginalen, men jeg syntes Eras versjon er bedre. Denne gjorde meg bare trist tvers igjennom, og det var nesten umulig å få med seg teksten. Jeg får en helt ufattelig følelse av håpløshet når jeg hører sånn musikk som dette, uten at jeg kan si at musikken er dårlig av den grunn. Den er bare...ubehagelig som fy.Legger den midt på treet, jeg. 5/10 Ikke helt min stil. Hadde endel småkule ting der. 5/10 EDIT: Så ikke SondreSnurr sitt innlegg. Endret 29. november 2009 av Osecia Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du må legge ut video.. 0/10 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg gjorde det, men jeg slettet den, da noen svarte før meg. Lenke til kommentar
Toften Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Songen fekk meg ikkje akkurat i julestemning. Likte heller ikkje stemmen hans noko særleg. 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vale Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Den er er flott! 10 hypnotiserende minutter.... Stemningen sitter fra første akkord. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ikke helt min type musikk. 1/10 Trenger litt mer growls her Lenke til kommentar
Missen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kul musikk, men liker ikke det vokale og skrikingen noe særlig. 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lamb: Kjeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. Får fæle asosiasjoner til kjipe skoletimer med moderne dans istedenfor ordentlig gym. 2/10 Herlig start på denne. Ti poeng hvis du klarer å huske hvor du har hørt den før. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Herlig, herlig. Det er ikke så lenge siden jeg var på en skikkelig teit musikal med Hank von Helvete (ja, den var teit), men dette minner meg om hvordan the real shit skulle vært. Og hvor har jeg hørt den før? Husker ikke. I en eller annen hiphop/r'n'b-låt, tenker jeg. 9/10 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Og hvor har jeg hørt den før? Husker ikke. I en eller annen hiphop/r'n'b-låt, tenker jeg. "Uflaks" sa Severin Suveren. Sier det deg noe? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fjellvettreglene? Jeg er ganske sikker på at den er remikset inn i en eller annen Akon-låt eller noe også. Ekle greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Grei nok, men ikke helt det store. Fenger ikke liksom. 3\10 Endret 30. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Den sangen der er og forblir kul. 10/10 uten tvil! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Herlig start på denne. Ti poeng hvis du klarer å huske hvor du har hørt den før. Jeg trodde det var basert på Tschaikovskijs Danse de Cygnes fra Svanesjøen, jeg. (Edit: Og det er den også, fant jeg ut, etter litt googling.) Brukt i både Fjellvettreglene-reklamen på tv og samplet inn i Lupe Fiascos "Daydreamin'" hvor flinke, flinke Jill Scott synger. Ebony and Ivory er jo klassisk, men får likevel ikke mer enn 6/10 av meg. Koselig, men litt kjedelig. Se filmen hos Youtube Endret 30. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå