Joakim Skurk Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kjedelig, etter min mening. Samme hele veien gjennom. "My sweet lord. Hallelujah!" Urk! 2/10 Lenke til kommentar
Missen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Aldri vært noe spesielt glad i Priestess, og denne sangen er ikke et untak. Slitsom i begynnelsen, men den blir bedre etterhvert. 3/10 Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Denne syns jeg var ok, likte attituden til hu som sang, men ikke de overklisjeaktige gitar riffene, og introen høres jo helt corny ut! Typisk folk som har fått en kul kjerring til å synge, men som ikke kan en dritt om musikk. 5/10 Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stilig video. Det er bare 2 bilder, er det ikke? Musikken er forsåvidt grei. Jeg verken liker eller misliker den, så jeg gir den 6/10 Lenke til kommentar
Missen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) The Strokes liker vi Sangen er fengende, og de kan synge. Dog ikke den sangen jeg liker best av bandet. 7/10 Se filmen hos Youtube Endret 23. november 2009 av Missen Lenke til kommentar
Toften Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Masete og kjedeleg. 3/10 Gitaristen i My Morning Jacket. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Elegant og enkelt. Ikke rart jeg elsker det bandet. 9,5/10 Fortsetter i samme sporet, jeg. Lenke til kommentar
Toften Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bra å sjå andre som liker My Morning Jacket. Håper på å få sjå dei live ein gong. Songen er heilt super. Herleg melankolsk stemning over heile songen. Simpelt elsker det. 10/10 Fortsetter også isame spor. Her har Yim Yames, betre kjent som Jim James, spilt inn ein EP beståendes av George Harrison-covers. Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hører ut som noen har strekt låta sånn at den blir tregere lengre, men ikke mørkere....uff dette gikk alt for seint for meg. I tillegg er det litt vel ordinært alt sammen. 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg synes ikke dette er den beste låta av White Lies, og for å være helt ærlig er jeg utrolig lei den. Jeg hører tross alt en del på radio. Men for å være objektiv, da, så må jeg jo si det er en fengende låt. Vokalen er så sterk og stødig, at den blir som en bærebjelke for hele sangen. Refrenget er et bra høydepunkt i en ellers litt flat melodi, så den havner sånn midt på treet for min del. 5,5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Keane: Drita kjedelig fra ende til annen. Intetsigende og ikke givende på noen måte. 2/10 Endret 24. november 2009 av Tremolo Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Helt ok gitar spilling, men savner en vokalist imo. Ellers var den litt kjedelig i lengden. Ikke noe jeg ville satt meg ned å hørt på, men er noe som kunne gått i bakgrunn. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 For en nydelig sang, bare introen var nok til at jeg fikk klump i halsen. Veldig melankolsk, men på den gode måten. Fantastisk video også. 9/10 Lenke til kommentar
Newar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Bråkete. Ikke min smak. 1/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Teit slutt på den USENSURERTE!!! videoen. Da jeg leste usensurert trodde jeg at det skulle bli masse banneord, pupper og annet godis, men neida. 1/10 Endret 24. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Grøss, tåler ikke sånn musikk. Hører bare hjemme i Fallout spillene og mafia/eldre filmer. Da det gir deg et inntrykk/følelse som passer til bildet. 1/10 Se filmen hos Youtube Litt lang intro og slutt på den film versjonen der, men eneste jeg fant med god lyd kvalitet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Eh. Dette fikk jeg ikke taket på. 30STM har noen kule låter, men dette var imo bare et dårlig forsøk på å lage noe epic, U2-lignende saker. 3/10 Se filmen hos Youtube Endret 24. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) A.C.T er fett! Ekstremt dynamisk sang som får hele sangen (og hele albumet) til å høres ut som en musikal. Synes riktignok han fyren har en ekstremt slitsom stemme i det lange løp. 8/10 Jeg får kjøre på med litt ambient, jeg da! Denne sangen får riktignok ikke noe særlig kjøtt på beinet før gode 2 minutter er gått, men se om du får hørt hele likevel. Oppbygningen er halve moroa. Endret 24. november 2009 av Knofle Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dette skal jeg definitivt høre mer av, utrolig stimulerende og beroligende musikk. 9/10 ghosts'n'STUFFF! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Denne er sikkert fet når du er på LSD. Jeg derimot, fikk ikke så mye ut av dette. Bassen er ganske kul, men den er ikke dominerende nok til at låta blir bra, og når vokalene kommer innom en gang i blant, blir alt bare klamt. Dritfet video, da. 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå