-sparks- Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Fin Clash, litt for easy going for meg 7/10 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sånn litt under greit, for min del. Starta bra i begynnelsen. Likte forresten ikkje heilt vokalen. 5/10 Eit veldig undervurdert britisk band, Stray, bestående av Del Bromham på gitar, Steve Gadd på vokal, Gary Giles på bass og Steve Crutchley på trommer. Eg har også høyrt at dette er Steve Harris frå Iron Maiden sitt favoritt band. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Synes nesten jeg har hørt dette før, men det er sikkert fordi jeg akkurat er ute av tung periode med amerikansk 70-tallsrock. Så det er jo klart jeg synes låta er fet, men noe nytt og friskt, var det ikke. 6,5/10 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Refrenget hørtes veldig kjent ut, men jeg kan ikke huske resten av sangen. Uansett, jeg likte det meste av sangen, men det var noen litt slitsomme partier inni der. Kul musikkvideo. EDIT: Bedre versjon, uten video Endret 21. november 2009 av haarod Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 For en sinnsykt koselig sang. Jeg liker godt kontrasten som oppstår mellom den lune, milde melodien, og den skarpe kvinnelige vokalen. Gøy at de bruker så masse forskjellige instrumenter, og leker seg med stemmene. Veldig interessant. 7,5/10 University A Cappella framfører Ben Folds' "Brick". name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Litt utenom det vanlige, fin melodi selvom det ikke brukes noen instrumenter, trist tekst, men munter melodi. 6.5/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Lekkert! Dette her er noe jeg gjerne vil høre igjen! Digget låta! 8/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Slitsom 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg synes egentlig Weird Al var på sitt morsomste for omtrent ti år siden, spesielt med tanke på alle parodiene hans. Nå er det godt mulig dette også er en parodi, men jeg har i hvert fall ikke hørt melodien før. Jeg får faktisk litt barnesang-feeling av denne. Den er jo alt for snill, og overhodet ikke morsom. Skal den være morsom? I dunno. Men trivelig melodi, og søt video. Men hva skjedde med Weird Al? 3,5/10 Se filmen hos Youtube 1 Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Grei elektropop, bedre enn de andre sangene jeg har hørt fra La Roux. Bulletproof har gått et par ganger for mye på radioen :/ 6.5 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 For å sei det enkelt: det var fælt (imo). 1/10 Gary, Cozy, Lynnott, Gorham og Airey. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Thin Lizzy: Kul låt. Har ikke satt meg så veldig inn i bandet enda, men det skal definitivt lyttes mer. 9/10 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Grei rock, men ikke noe spesielt med den iforhold til mye annet. Standard trommer, gitar osv. Kjedelig vokal, litt irriterende i lengden. 2/10 Se filmen hos Youtube Herlig ironisk fra Genesis. Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Genesis: Dette er et av mine favorittband sammen med Yes og Marillion, Phil Colins synger vanvittig bra:) Personlig syns jeg de har bedre låter en denne, men det er uansett en knall sang. 9/10 Endret 22. november 2009 av Zuveren Lenke til kommentar
Toften Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Likte dessverre ikkje Dream Theater. Veit om mange som gjer det, men for meg så høyrer eg ikkje heilt potensialet. 4/10 Rått og enkelt. Endret 22. november 2009 av Toften Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Var vel ganske dårlig opptaks kvalitet på den The Black Keys sangen. Men, selv om den hadde vært i bedre kvalitet så kan jeg ikke si den imponerer mye, liker dårlig den typen rock/blues. For mye kaos, spesielt rundt 1.30. 1/10 Endret 22. november 2009 av zoqiet Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Emo-musikken som nå strømmer gjennom høytalerene mine er et band jeg ikke har hørt før, men som likevel høres umiskjennelig familiært ut. Det som kjennetegner denne typen band er en slags meningsløs pompøshet og en fryktelig overdramatisering av måten låten bæres frem på, som jeg bare unnskylder band som f.eks. Muse. Terningkast 2.5/10 Se filmen hos Youtube Endret 22. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Litt for statisk for meg. Klarer ikke å gi noen følelser. 6/10 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vel, greit nok soundtrack, men jeg vil dømme den etter om jeg normalt ville hørt på den. Svaret er da nei, og karakteren er 1/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Fekk ingenting ut av dette. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå