ZtriCk-T Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Den var litt kjedelig, men på samme tid ganske fin (: 6/10 Lenke til kommentar
Newar Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 6/10 Ikke helt min smak, men fikk ikke noe merkverdig negativt inntrykk heller. Siste halvdel av låta trekker opp. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Det er en av de sangene jeg liker minst på The Re-Up, men funker fortsatt da ! 6/10 Får slå til med en annen Re-Up Sang Se filmen hos Youtube EDIT: Fra 0 til 0:10 er det en annen sang, og med et bilde av en random kødd som sover, ikke spør meg hvorfor Endret 15. november 2009 av Mike32 Lenke til kommentar
Newar Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Obie, 50, Em og resten av gutta er håpløse. Håper du innser det en dag. 2/10 Blir link denne gangen da jeg ikke fant en på youtube: http://www.dailymotion.com/video/xui49_cor..._music?from=rss Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvorfor er de håpløse? Kjempe koselig sang, 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Keep on rollin', rollin', rollin', rollin'... Digger sangen, en av Limp Bizkit sine beste! Eneste som trekker ned er at det er den sensurerte versjonen, eller så hadde den fått enda litt høyere score. 8/10 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nei... det var forferdeleg i begynnelsen, der instrumenta gjekk i eit, men det tok seg litt opp etter kvart, men det var ikkje mykje. 3/10 Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Bråkete og kjedelig. Langt unna min sjanger. 2/10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Tafatt. 1/10 Endret 15. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jingle bells, koselig da 8/10, satt meg i julestemning den nå xD Snøø<3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ikke for å trampe på grava her, men 2Pac er ikke akkurat den beste rapartisen jeg vet om. Dette er likevel langt bedre enn de nye gangsterne og r'n'b-smør-karene som dominerere innen rap nå for tiden. Kul nok å høre på, men ikke noe som setter varige minner. 5,5/10 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ikke min stil, litt kjedelig. 3/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Such Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ikke min stil, litt kjedelig. 3/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube helt knall. 9/10 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Starten på denne minte meg så innmari om Hellbilies, av en eller annen grunn. Får skikkelig outlaw-følelse av å høre på denne. Den er sikkert super som kjøremusikk, og veldig ålreit å slappe av til, men den er ikke spennende nok til å holde på oppmerksomheten min gjennom hele sangen. 5/10 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ikke min typiske musikksmak, men jeg likte sangen veldig godt faktisk. Fengende *favorite*. Har hørt den før, men aldri visst hvor den kom ifra. 8,5/10. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Such Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 7/10 de er i sitt rette element når de spiller denne sangen, den når ikke meg helt, men den er jo aldeles ikke å forakte. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Litt rotete lydbilde og ganske masete musikk, egentlig. Ikke det at jeg ikke setter pris på kreative musikere, men her tar de det litt vel langt, synes jeg. På den andre siden, er det sikkert dritfett å høre dette live. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Litt fengende men ikke noe jeg hører på. 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ut fra bildet å dømme, trodde jeg dette var mørk, mørk metal. Men det var det jo ikke, det var heftig og digg rock, og veldig rå vokal. I like! 7/10 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Litt rart, men likte det! 8/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå