Toften Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Til Bakkem: Free var eit gruppe som holdt på på seint 60-tal og tidleg 70-tal. Dei gav vel ut rundt 7 album, av dei 7 så er det vel Fire and Water som er mest populær (og kanskje min favoritt), sidan den hadde den enorme hitten All Right Now, men det betyr ikkje at dei andre albuma er dårlege, tvert imot (sjølv om dei kanskje blei, etter mi, meining, litt kjedelege mot slutten). Dei to første platene, Tons of Sobs og Free, er også to utroleg bra plater, der debuten, Tons of Sobs er ei meir bluespåvirka plate enn resten av det dei skulle gi ut. Denne er litt meir Cream/B.B. King/Hendrix-type blues/rock. På andre-plata høyrer du at dei gjerne har utvikla i mykje større grad enn Tons of Sobs, sin eigen sound, men visst eg skulle anbefale deg å starte med eit album, så ville det vert Fire and Water, rett og slett fordi eg trur det er deiras beste album generelt sett. Sjekk gjerne ut den enorme hitten All Right Now på youtube. On Topic: Heilt grei song. Ikkje noko eg vil kjøpt, men det var heilt greit. 6/10 Se filmen hos Youtube Bruker sjangsen til å gratulere mannen med 64 års dagen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Som om denne sangen ikke var grusom nok i originalutgaven. Nei, dette funka dårlig, synes jeg. En standardremix uten noe spesielt å tilføye en standard r'n'b-låt. Det blir kjedelig og uten personlighet. Men sikkert kult for tenåringer på byen, kan jeg tenke meg. Uansett, two wrongs don't make a right. 3/10 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Kjedelig intro. Grei beat, men ingen musikk jo, kun rapping og litt trommer. Utrolig ensformig, om enn noe bedre med den kvinnelige vokalen. Nei, totalslakt her. 2/10 Se filmen hos Youtube Scorpions - Rock you like a hurricane Live med Berlin Philarmonic Orchestra (lyden og video er dessverre litt usynkronisert) Endret 12. november 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Meget powerfullt og spennende! Dette likte jeg faktisk ganske så godt. Men vokalisten klarte seg ikke så godt live. Det er vel det eneste negative jeg kan finne. 8/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Threat Signal: Åfydda. Ikke min type metal. Masete og generic. 1/10 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Spesielt og sært, aldri noe jeg kunne hørt på til vanlig. 2/10 Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) absolutt klassiker. 10/10 Se filmen hos Youtube Endret 12. november 2009 av aarolilja Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Der har du noe jeg aldri trodde jeg skulle få se. Ganske artig framførelse, faktisk. Hun har jo en god stemme, selv om showet gjerne overskygger den. Sangen i seg selv er ikke superfengende, men en morsom og spesiell utgave, det var det. 4/10 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Klassiker, digger den! 10/10! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Orker egentlig ikke slik vokal, resten var helt grei house ... Når ikke helt opp hos meg. 4/10 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Poor Leno er en fantastisk låt, en av de beste norske gjennom tidene! 10/10 Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er absolutt null fan av norsk musikk, men kan vel gi den en 3/10, var ok Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) 0,5/10 Sorry, men hip-hip/rop KAN være greit, men det var bare ille... Også vil jeg bare si ifra at det finnes MASSE herlig norsk musikk, her er et eksempel: Se filmen hos Youtube Endret 13. november 2009 av Tufte Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Damn straight det er masse god norsk musikk! Skambankt er rått, altså. De har låter som er bedre enn denne, men det er fortsatt en rett fram fet rockelåt - på norsk. 7/10 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ikke no for meg det der.. 3/10 Norsk musikk på sitt beste! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 fikk litt funny farm feeling av det bandet. men syns da trondheimsbandet funny farm er endel kulere.. 5/10 Jeg har ingen sang akkurat nå, andre kan bare peise på Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ingen sang? Kjedelig. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Boys Noize er awesome 8/10 Endret 13. november 2009 av (Radio Edit) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Artig samarbeid, det her. Eller, samarbeid og samarbeid, hehe. Artig par i hvert fall. Både Kravitz og Justice er funky folk, så utgangspunktet er jo lovende. Man hører veldig tydelig hvem som står bak remiksen, i hvert fall. Den er kul og ålreit å høre på, men blir litt repeterende i lengden. 6,5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå