Goldshoten Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Sånne sanger faller fort i smak! Kul melodi er det på den også. 8/10 Mens vi allerede er på 70-tallet: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kowls Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Får lyst til å legge meg en plass og sakte sovne inn - før det forferdelig koslige refrenget kommer inn. Fin sang 6/10 Og så forlater vi ganske greit 70-tallet igjen Lenke til kommentar
Toften Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fin musikk, fin stemning. 7/10 Se filmen hos Youtube Og så tilbake igjen til 70-talet. Lenke til kommentar
Such Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Den for forbi meg ganske ubemerket. Ikke helt hva jeg hører på til vanlig, men den var da brukbar å høre på. Jeg hadde nok blitt i bedre humør av denne etter noe alkohol og ikke rett etter jeg har stått opp. 6/10 Se filmen hos Youtube Seriøs artist som døde for en stund siden. Han malte, spilte musikk og var ellers en plaget mann. Men jeg synes å skimte en brukbar ironi i denne sangen. http://www.archive.org/details/Loved_Like_...o_Wesley_Willis her er en full tribute cd tilegnet denne mannen. Fordelsvis mer punk og rock å finne i denne tributen. Som forøvrig er helt gratis å laste ned til eget bruk. Endret 6. november 2009 av MariusBR Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Den var vel direkte dårlig. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ble litt kjedelig etter hvert, men var fin da 6/10 Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Business er da egentlig ganske bra. 5/10 Hva med Band Of horses - funeral. er ikke favorittsangen, men videoen gjør sangen så mye bedre Lenke til kommentar
Toften Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Band of Horses er verkeleg eit bra band, men denne gangen tok faktisk videoen meir av oppmerksomheten min enn musikken. Utroleg dyktig syklist, men for å komme tilbake til hovudtemaet. Musikken var veldig bra, liker veldig stemning i musikken til BoH. 8/10 Vidar Busk & co. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke min smak 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Dette var jo ikke noe særlig spennende i det hele tatt... 2/10 Låta under: Breaking Benjamin - Breath Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Helt greit, men føler jeg har hørt det før. Skiller seg ikke noe særlig ut. 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) 2/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 6. november 2009 av Lugaid Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du er sikkert en hyggelig person Lugaid, men dette her var bare horribelt å høre på. 1/10 Årets beste remix: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Snasen låt. Justice er flinkiser. Men er ikke så altfor glad i sjangeren. Ikke dårlig. Noe ensformig. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vale Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dette er ikke det jeg forbinder med stor musikk, nei! Fryktelig kjedelig og traurige greier. Alt var bare feil og helt grusomt! Fysjom Dette derimot, syns jeg er fint å høre på denne tiden av døgnet Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Syns det er deilig med litt piano, men denne ble litt for treg for min smak 5/10 Se filmen hos Youtube Endret 7. november 2009 av Mattinito Lenke til kommentar
Toften Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det der var utroleg deilig å høyra på. Skikkeleg piano-musikk. 8/10 Kan ikkje huske om eg har posta denne her før? Uansett, Warren Haynes er ein utroleg dyktig gitarist. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Chill sang, som egentlig ikke var så ille. Likte den faktisk litt, til tross for at det ikke er min smak. 7/10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Drit og dra i gitaristen. Det eneste som teller for meg når det gjelder jamming er bassisten. Sitter den biten, så er det en slager. Når de i tillegg har med en svært groovy organist så er det bænkers. 9/10 EDIT: Enter Shikari: Definitivt ikke min type musikk. 2/10 Endret 7. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Veldig kul prog! Har hørt noen av Goblins andre låter, og føler jeg må sjekke ut de litt videre. 8/10. Se filmen hos Youtube En av sangene på conceptalbumet Snow, av Spock's Beard. Pretty awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå