Toften Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fint for folk som lik slik, men for meg blei det litt kjedeleg i lengden. 5/10 Se filmen hos Youtube Vanvittig stemme. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Har stor sans for kvinnelege vokalistar med særpreg. Sundfør ei av dei... Fantastisk song. 9/10 Edit: Argh! Får ikkje lagt videoen skikkeleg til... Endret 4. november 2009 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Du må fjerne den delen av linker som skriver http://www.youtube.com/watch?v= Så.. OK om jeg tjuvstarter? Ah, what the hey. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 George Harrison er og blir kul, min favoritt Beatles faktisk. 8.5/10 Her kommer enn kort og fin en Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Reposter min, sidan Gunfreak sin ikkje virka. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Den virker den, bare å trykke på linken å se den på youtube, eller er det for mye jobb? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 @Gunfreak Dette blir alt for kjedelig for meg, men jeg liker ikke slik musikk i utgangspunktet 3/10 @Mephistopheles Denne var faktisk veldig stilig og fengende! Kom i et litt "bad ass" mood! 8/10 Låta under: Låta heter "Daugthers" og er skrevet og fremført av John Mayer. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mattinio: Jøss, begynte å sippe av sangen din, hehe. Kommer nok av at jeg er i et heller deprimert hjørne for tiden... men ikke min type sjanger, tror jeg. 7/10 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Epic men litt for mye av det gode. 9/10 Tool - Schism Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kowls Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Teknisk helt fortreffelig, men litt for statisk og kjedelig i lengden, får lite ut av den. 7/10 Lenke til kommentar
Patton Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Merker at godfoten min rocka mens jeg hørte på låten. Synes låten mangler et skikkelig høydepunkt, og får trekk for det. 7/10 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Startet sånn heilt greit, ikkje noko stort, men når vokalen kom inn då blei det direkte kjedeleg. 4/10 Se filmen hos Youtube Veldig undervurdert band. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hm, lurer på hvor mangen her faktisk hører hele sangen før de bedømmer? Vel, den gir jeg 4/10 på. Startet bra, men når de startet å syne hørtes det ut som alle som spilte startet på hver sitt sang og melodier, men de oppdager det ikke før slutten. Litt for "hippy" for meg. Litt "feel good" music: Se filmen hos Youtube Endret 5. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hører et minutt av sangen og hvis den ikke faller i smak, så bedømmer jeg den av det ene minuttet. Helt grei radiomusikk som duller en i søvn. 3/10 Endret 5. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hører et minutt av sangen og hvis den ikke faller i smak, så bedømmer jeg den av det ene minuttet. Det må være det tåpeligste jeg har hørt. Bedømmer du filmer og bøker etter å bare 1 minutt og? Endret 5. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg hører hele så lenge det ikke overstiger 4 minutter ca. Stilig rytme, ganske annerledes, men, ja, merkelige greier. Synes jeg kjenner den igjen 3/10 The Blues Brothers med Peter Gunn Theme Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Dette var tøffe saker 9/10 Beste remixen jeg har hørt i år: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 The Blues Brothers med Peter Gunn Theme Den er dritbra den der, digger trumpeten (hvis det er det vi hører da, har ikke peil på disse blåserene). Orginal tvers igjennom. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hører et minutt av sangen og hvis den ikke faller i smak, så bedømmer jeg den av det ene minuttet. Det må være det tåpeligste jeg har hørt. Bedømmer du filmer og bøker etter å bare 1 minutt og? Nei Herr Stråmann, jeg bedømmer ikke film/bøker på samme måte om det uansett skulle ha noen relevans for tråden. Imotsetning til film/bøker så har ofte sanger 3-4min til å presentere innholdet. Fenger den absolutt ikke etter minutt, så ser jeg ingen grunn til å fortsette til å høre på. Skulle jeg skrevet en avisanmeldelse så ville jeg naturligvis hørt på sangen/albumet flere ganger, men i en uhøytidelig forumtråd, så ser jeg ikke helt hvorfor du bjeffer så høyt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) En av mine stoner/psychadelica-favorittband. Virkelig tjukke og fyldige riff. Love it. Er det en ting jeg ikke liker, er det den nedtonede vokalen. 8/10 Over til noe dansbart 70-tallssoul: Endret 5. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå