Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyrer ikkje mykje på heavy metal, det nærmeste eg kjem blir vel Black Sabbath og the Sword. Synest eigentleg dette blei ganske kjedeleg i lengden, sjølv om det starta fengandes, så blei det fort kjedeleg. Vokalen var heller ikkje noko eg satt pris på.

 

4/10

 

 

Them Crooked Vultures, blanding av Queens of the Stone Age (Josh Homme), Foo Fighters (Dave Grohl) og Led Zeppelin (John Paul Jones). Gjett om eg gleder meg til debuten!

Lenke til kommentar

Immortal, ganske bra, bedre gitar enn det andre jeg har hørt av Immortal. synes desverre ikke vokalene er noe særlig, skiller seg på mange måter litt lite fra resten av musikken, og han synger lite sammenhgengene, en setning her og en setning der blir litt rart synes jeg. Også litt lite variasjon i sangen, mye den samme lyden. Ellers er det ganske kult.

 

6/10

 

Versågod lolrunescapevideo med et band jeg var veldig glad i for et par år siden

Se filmen hos Youtube

veldig gøy lek forresten

Lenke til kommentar

Finnes absolutt gode stunder i denne låta. En del fete riff innimellom, er det også. Det er vel egentlig vokalene jeg ikke helt klarer å få taket på, spesielt den kvinnelige. Det blir litt for svevende for meg, i og med at jeg foretrekker å holde meg litt mer på bakkenivå.

 

4/10

 

MSg ønsket seg denne:

Se filmen hos Youtube

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Har ikkje heilt sansen for Gary Moore, men det var eigentleg heilt greit, med ein kjedeleg gitarsolo. Vokalen var bra, men det blei litt masete og hadde ein tendes til å bli kjedeleg enkelte steder.

 

6/10

 

 

For rett og slett ikkje nok av dette bandet. Utroleg trommesolo i slutten, anbefaler alle å sjekke ut den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...