NothinDoin™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Chill sang, ikke så gal 7/10 Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ganske kul lyd og rytme, men likte ikke vokalene og teksten, ikke noe jeg ville putta på mp3 4/10 gonext Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dette var rimelig tøft, 7/10 fra meg Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har aldri likt AC/DC. Selve musikken er bra, men vokalisten er forferdelig. 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dette er noko av det beste AC/DC har lagt, imo. Etter at Bon Scott døyde blei AC/DC, etter mi meining, kjedeleg. 9/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 En helt OK sang som begynner ganske bra. Syns den taper seg litt mot slutten og midt inni dog, men grei å høre på. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 1/10 kjedelig og simpel sang som techno stort sett alltid er, blir vel maks brukt 10 forskjellige ord i løpet av sangen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Bringer frem vonde minner om lange bilturer. Ikke helt min smak kan du si, men ikke forferdelig i seg selv. 4/10 Se filmen hos Youtube Endret 31. oktober 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Toften Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Høyrer ikkje mykje på heavy metal, det nærmeste eg kjem blir vel Black Sabbath og the Sword. Synest eigentleg dette blei ganske kjedeleg i lengden, sjølv om det starta fengandes, så blei det fort kjedeleg. Vokalen var heller ikkje noko eg satt pris på. 4/10 Them Crooked Vultures, blanding av Queens of the Stone Age (Josh Homme), Foo Fighters (Dave Grohl) og Led Zeppelin (John Paul Jones). Gjett om eg gleder meg til debuten! Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Interessant og relativt fengende. Men ble for for repetetivt og dermed kjedelig. 5/10 Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Immortal, ganske bra, bedre gitar enn det andre jeg har hørt av Immortal. synes desverre ikke vokalene er noe særlig, skiller seg på mange måter litt lite fra resten av musikken, og han synger lite sammenhgengene, en setning her og en setning der blir litt rart synes jeg. Også litt lite variasjon i sangen, mye den samme lyden. Ellers er det ganske kult. 6/10 Versågod lolrunescapevideo med et band jeg var veldig glad i for et par år siden Se filmen hos Youtube veldig gøy lek forresten Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Finnes absolutt gode stunder i denne låta. En del fete riff innimellom, er det også. Det er vel egentlig vokalene jeg ikke helt klarer å få taket på, spesielt den kvinnelige. Det blir litt for svevende for meg, i og med at jeg foretrekker å holde meg litt mer på bakkenivå. 4/10 MSg ønsket seg denne: Se filmen hos Youtube Endret 1. november 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) En av mine topp10-plater med tidenes mest episke åpningslåt. 10/10 Se filmen hos Youtube Endret 1. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Neil Young - Helpless. Tidløst, musikk som aldri kommer til å dø. Neil Young er Gud. Karakter 10/10. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 kjedelig ig lite variasjon i den sangen, og hjelper ikke noe med et lyd opptak som er dårligere en hva jeg kan lage med telefonen, fant overhode ingenting jeg likte med den, kunne kansje vært bedre med et bra opptak 1/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har ikkje heilt sansen for Gary Moore, men det var eigentleg heilt greit, med ein kjedeleg gitarsolo. Vokalen var bra, men det blei litt masete og hadde ein tendes til å bli kjedeleg enkelte steder. 6/10 For rett og slett ikkje nok av dette bandet. Utroleg trommesolo i slutten, anbefaler alle å sjekke ut den. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 God sang. For det meste ganske behagelig å høre på og vokalen er grei. 7/10 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 En fryktelig overspilt, dog fengende låt. Gla'sang og fin for fest med onkler og tanter, men den er også såpass populær at det er vanskelig å ikke kjede seg når man hører den. Men i utgangspunktet er den veldig grei. 6,5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå