Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
:utakt skrev (På 5.10.2024 den 1:09 PM):

Tja. Rap har aldri vært helt min greie, men jeg har litt sansen for Vinni. Refrenget her sitter som ei kule.

7/10

Litt for «bråkete» lydbilde etter min smak og liker heller ikke vokalen. Pluss for fin solo og litt fengende refreng 5/10.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fustasjeopphengsforkobling skrev (På 22.10.2024 den 3:32 AM):

Litt for gjennomprodusert lydbilde, men absolutt hørbar låt. 6/10

Her er en gammel kjenning som John Farnham gjorde en versjon av i 1980. 

Denne versjonen/videoen oppdaget jeg selv for bare noen måneder siden og har blitt en av mine favoritter på YouTube. 

Jeg har alltid visst hvem John Farnham var, har jo vokst opp med "You're the voice" på radioen. Men hadde ingen anelse om at han kunne synge som dette.

10/10

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var mer stemning enn musikk, egentlig. Det smalt godt i hodetelefonene, men det var liksom ikke noen melodi å gripe tak i? 4/10. 

Siden vi er på soundtracks... 

Vaiana (EN: Moana) er en av filmene jeg liker at minsten foreslår til filmkveld. Handlingen er grei nok Disney, men det er så mye kul musikk i den! 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Generelt mye fengende musikk i Disney-filmer, synes jeg. Ikke den beste denne låten her. Veldig god intro og vokal i starten, men det fenger mindre utover låta for min del. Hvis jeg sammenligner med annen Disney-musikk, så må denne få 6/10.

Dette er en ny låt som en venn delte for to dager siden på FB. Mange ukjente artister der ute som lager god musikk:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...