:utakt Skrevet 14. september Rapporter Del Skrevet 14. september En annen gammel kjenning fra The Understanding. Jeg liker det instrumentale og stemningen i låta, men jeg sliter med vokalisten. Veldig skarp stemme. 6/10 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 29. september Rapporter Del Skrevet 29. september Jeg kjenner ikke sangen, men den var veldig behagelig å høre på og det var fine harmonier. 6/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober Tja. Rap har aldri vært helt min greie, men jeg har litt sansen for Vinni. Refrenget her sitter som ei kule. 7/10 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 13. oktober Rapporter Del Skrevet 13. oktober :utakt skrev (På 5.10.2024 den 1:09 PM): Tja. Rap har aldri vært helt min greie, men jeg har litt sansen for Vinni. Refrenget her sitter som ei kule. 7/10 Litt for «bråkete» lydbilde etter min smak og liker heller ikke vokalen. Pluss for fin solo og litt fengende refreng 5/10. Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 22. oktober Rapporter Del Skrevet 22. oktober svenka skrev (På 13.10.2024 den 10:39 PM): Litt for «bråkete» lydbilde etter min smak og liker heller ikke vokalen. Pluss for fin solo og litt fengende refreng 5/10. Litt for gjennomprodusert lydbilde, men absolutt hørbar låt. 6/10 Her er en gammel kjenning som John Farnham gjorde en versjon av i 1980. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. oktober Rapporter Del Skrevet 24. oktober Fustasjeopphengsforkobling skrev (På 22.10.2024 den 3:32 AM): Litt for gjennomprodusert lydbilde, men absolutt hørbar låt. 6/10 Her er en gammel kjenning som John Farnham gjorde en versjon av i 1980. Denne versjonen/videoen oppdaget jeg selv for bare noen måneder siden og har blitt en av mine favoritter på YouTube. Jeg har alltid visst hvem John Farnham var, har jo vokst opp med "You're the voice" på radioen. Men hadde ingen anelse om at han kunne synge som dette. 10/10 2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Sier meg fornøyd med å gi den 7/10 som jeg overhodet ikke hadde forventet Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. november Rapporter Del Skrevet 3. november (endret) Det var mer stemning enn musikk, egentlig. Det smalt godt i hodetelefonene, men det var liksom ikke noen melodi å gripe tak i? 4/10. Siden vi er på soundtracks... Vaiana (EN: Moana) er en av filmene jeg liker at minsten foreslår til filmkveld. Handlingen er grei nok Disney, men det er så mye kul musikk i den! Endret 3. november av :utakt Lenke til kommentar
AutumnLeaves Skrevet 3. november Rapporter Del Skrevet 3. november Generelt mye fengende musikk i Disney-filmer, synes jeg. Ikke den beste denne låten her. Veldig god intro og vokal i starten, men det fenger mindre utover låta for min del. Hvis jeg sammenligner med annen Disney-musikk, så må denne få 6/10. Dette er en ny låt som en venn delte for to dager siden på FB. Mange ukjente artister der ute som lager god musikk: Lenke til kommentar
Tabris Skrevet i går, 18:54 Rapporter Del Skrevet i går, 18:54 Dette gir meg litt Bel Canto-vibber, noe jeg liker. Det blir litt repetetitivt, men jeg liker soundet. 6,5/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet i går, 19:00 Rapporter Del Skrevet i går, 19:00 Plusspoeng for å være en interessant sang. Noen lytterglede var det nå ikke, og jeg kommer trolig ikke til å høre på den igjen, men jeg ble i hvert fall veldig engasjert denne ene gangen. 7/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet i går, 21:07 Rapporter Del Skrevet i går, 21:07 Da jeg snublet over "La Muerta" på Spotify for noen år siden, så gikk den på repeat i månedsvis. Til slutt bestilte jeg plata bare for å ha den. Fantastisk band, album og låt du har valgt. 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå