:utakt Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Jeg kan nesten ikke tenke meg noe som er mer elsk/hat enn The Cranberries. Mest på grunn av stemmen til O'Riordan. Jeg er i "elsk" leiren, men kan godt forstå at bandet (og vokalen) ikke slår an hos alle. Flott låt. Jeg trekker bare fordi det er andre låter av dem jeg liker enda bedre, og da må nesten tieren spares til dem. 9/10 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars (endret) Jeg fikk assosiasjoner til både metallica og Dimmu Borgir. En ny men samtidig velkjent sound for meg. Funker/10. 6/10. Endret 26. mars av Krig og fred Stavekontroll bonanza 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars (endret) Veldig langt unna min gate, 2/10. Så nå må jeg kompensere med noe helt på andre siden av skalaen her... Sangen er forøvrig en real slager fra min ungdomstids syretrip... Endret 26. mars av Serpentbane Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars (Vi knarket tydeligvis i samme ungdomstid) 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Får veldig sånn "Kul og ungdommelig reklame" vibes fra den. Venter bare på at noen skal selge meg parfyme eller noe. Positive trekk er at den har god energi og fengende rytme. 5/10 - Hverken spesielt positiv eller negativ Lenke til kommentar
liker Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars (endret) 8/10. Bra flyt. Bra variasjon av instrumenter. Endret 30. mars av liker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Antar dette er en plug av deg selv. Sangen har potensial, mangler litt umph i refrenget, spesielt med tanke på at det skal være en så oppløftende sang. Alt i alt så høres det ut som en vaskekte popsang, og det er slettes ikke et dårlig forsøk. Det er en del overmodulasjon på vokalen, noe som gjør at du høres ut som en robot. Det er ikke en del av vurderingen min, men er et teknisk tips. Jeg setter vanligvis min score utifra hvor sannsynlig det er at jeg vil lytte på sangen igjen, så å sette en score på denne sangen er meningsløst. Den har uansett et potensiale. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april (endret) Gavekort skrev (På 27.3.2024 den 1:22 PM): Får veldig sånn "Kul og ungdommelig reklame" vibes fra den. Venter bare på at noen skal selge meg parfyme eller noe. Du fikk ikke tilfeldigvis lyst til å kjøpe deg en Galaxy Note? Samsung brukte denne låta i reklamefilm. Salvatore Ganacci, musikken får kanskje 2/10 på en god dag. Videoen var derimot så totalt absurd at totalpakka får 5/10. Endret 3. april av :utakt Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april :utakt skrev (På 26.3.2024 den 7:47 PM): Jeg kan nesten ikke tenke meg noe som er mer elsk/hat enn The Cranberries. Mest på grunn av stemmen til O'Riordan. Jeg er i "elsk" leiren, men kan godt forstå at bandet (og vokalen) ikke slår an hos alle. Flott låt. Jeg trekker bare fordi det er andre låter av dem jeg liker enda bedre, og da må nesten tieren spares til dem. 9/10 Kul sang. 7,8 Kjører en sang halvt ironisk. Nei da. men liker den når jeg pilser. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april 10 år gamle meg hadde elsket den der. Platestativet mitt var fullt av samleplater med den typen musikk. Jeg hører aldri på det lenger, men nostalgigenet kicker inn og jeg gir 7/10. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni (endret) Jeg synes det er litt store kontraster her, som ikke fikk utbytte av konstrastene på en god måte. En del bra potensiale her, men føler det drukner litt i unødvendig støy. Denne trodde jeg at jeg nylig postet, men siden jeg ikke fant den igjen med en gang så deler jeg den igjen. Endret 5. juni av Tabris Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Forfriskende å høre noe annet enn "It's my life" fra Bon Jovi. Ikke den sterkeste låta jeg har hørt, den tusler og går uten å gjøre noe spesielt inntrykk på meg. 5/10 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli (endret) (Det er ikke Bon Jovi, den var fra soloalbumet til Jon Bon Jovi). Denne ble litt for nøytral til å treffe meg helt, samtidig var den behagelig på øret og det var noe med stemmen til vokalisten jeg likte. 6,5/10. Endret 26. juli av Tabris Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Noen interessante valg i lydbildet til sangen, men utenom det så fant jeg den litt to-dimensjonal og repetitiv. Vocal fry kan være ganske kult, men når sangen er så repetitiv så fremstår det litt mer som masete. 4/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. august Rapporter Del Skrevet 10. august Jeg veit ikke helt hva jeg skal si. Det er langt utenfor min musikksmak, for å si det sånn. Bra driv, flinke folk, like sær musikkvideo som alt annet du pleier å legge i tråden her. 5/10 Lenke til kommentar
Benjamin butt on Skrevet 17. august Rapporter Del Skrevet 17. august Ikke helt min smak, virker som de prøver å kopiere Beatles eller annen britpop uten å lykkes helt 4/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august Rapporter Del Skrevet 17. august Liker originalen, så et veldig bra utgangspunkt. Det var en kapabel coverversjon, men ganske uinteressant. 5 for prestasjon, 7 for sang 6/10 :utakt: liker mine sære sanger, så her har dere litt mer sært Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august De der har øvd hjemme. Det ble litt for mange toner på kort tid til at jeg hang helt med på det der. 4/10. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Jeg likte denne. Litt lett og kjekk gladfølelse-musikk, med en video som viser to som virkelig kan det de viser. Det trekker opp. 8/10. Da er det på tide å trekke mooden litt nedover/innover igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå