:utakt Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 80 tallet leverer! Nesten. 6/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2023 Rapporter Del Skrevet 7. september 2023 10/10 Digger Focus Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. september 2023 Rapporter Del Skrevet 10. september 2023 Det er ikke noe å trekke for her. 10/10 play dat funky musik Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. september 2023 Rapporter Del Skrevet 12. september 2023 Haha, hva skal man mene om dette? Enkel festemusikk, ser for meg det kan være stort på russefester. 4/10 Litt voksenopplæring kan være på sin plass. Her er hvordan russisk rockband hørtes ut i brytningen mellom 80- og 90-tallet. Anbefaler folk å søke opp "Moscow Music Peace Festival" for litt kulturhistorie, hvorav dette bandet var en av hovedlineups. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. september 2023 Rapporter Del Skrevet 14. september 2023 8/10. Bang! Da-da-da-da! Meget brukbart, kan jeg enkelt og greit si. Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 15. september 2023 Rapporter Del Skrevet 15. september 2023 (endret) God rock'n roller det 7/10. Slenger på en 10/10 til Focus over her fra meg også. Endret 15. september 2023 av Fustasjeopphengsforkobling Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 31. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2023 Elvis er aldri feil og denne har jeg faktisk aldri hørt før. Mektig. 8/10. Jeg har fått så sansen for Ledfood & Tekrø. En slags nedtonet, blues-aktig Radiohead-inspirert form for musikk. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. november 2023 Rapporter Del Skrevet 9. november 2023 Jeg liker lydbildet, men ble ikke helt solgt på akkurat denne låta. Jeg setter det på (den veldig lange) lista over ting jeg må sjekke ut litt nærmere. 6/10 Amerikanske Dredg ligger et sted mellom alternativ og progressiv rock. "Matroshka" avslutter albumet "Catch Without Arms", og runder det av med en skikkelig feelgood stemning. De to siste minuttene funker veldig bra med hodetelefoner... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2023 Rapporter Del Skrevet 9. november 2023 Litt standard melodi-progresjon og ikke veldig utfordrende lydbilde. Du kunne gjemt denne sangen i et U2-album og jeg hadde ikke merket noe. De siste minuttene var kule, det er jeg enig i. En litt eksperimentell og melankolsk avslutning som får deg til å stoppe opp og reflektere. 6.5/10 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 11. november 2023 Rapporter Del Skrevet 11. november 2023 Begynnelsen ga meg skikkelige Cyberpunk 2077-vibes. Da sangen virkelig begynte så ble jeg gledelig overrasket over 80talls synth, noe jeg er svak for. Jeg liker retro-stilen, til og med retro-sax!, selv om den synthen ble for meg det kuleste med hele sangen. 6,5/10 Dette er for meg noe av det kuleste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. november 2023 Rapporter Del Skrevet 28. november 2023 Hu, hu. Det ruller og groover bra, ser for meg at det kan bli ganske heftig i et pakka konsertlokale. Hjemme med headset ble det ikke helt det samme. 5/10. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2023 Madonna i sine glansdager var helt fantastisk. I denne perioden hadde hun en awesome nod til 40-tallet, både i sminke, hår, stil og musikk. Dette er en av disse. Veldig bra! 7/10 Over til noe helt annet... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2023 Enigma er ikonisk og kitchy, som fanger godt New Age tidsånden på 90-tallet. Vil ikke si at det er noe jeg hører ofte på da. 7/10 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 8. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2023 Denne har jeg ikke hørt før. Den får poeng av meg bare for å være fra 80-tallet fordi jeg er en nostalgisk sucker for alt som har med det tiåret å gjøre. Men som musikk så blir det litt for masete for meg. 5/10. Vi fortsetter i samme tiår. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2023 Jeg vil ha min 80's raskere, mer taktfast og mer happy happy. Huey Lewis og sånn. Det her ga meg ingenting. 3/10. Kontrastene kunne nesten ikke vært større til Leprous. Her skulle man ha vøri, si. Lenke til kommentar
tven Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Ikke min smak 2/10 Liker mer chill musikk Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Dette er sånn sett chill og comfy, men ikke helt min stil. Det blir litt for produsert for min smak. 3/10 Over til noe helt annet. RIP Torstein Bieler som våget være direkte på 80-tallet, og som dessverre fortsatt er relevant. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Sangen er uoriginal og melodiløs, humoren fremstår som uraffinert. 2/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Vokalen gikk meg litt på nervene etter hvert. Musikken bak var grei nok. 5/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå