:utakt Skrevet 10. november 2022 Rapporter Del Skrevet 10. november 2022 Dette syns jeg var kjedelig. Lydbildet var ålreit, men låta gikk ingen steder. Skrikevokal trakk heller ikke opp. 3/10. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. november 2022 Rapporter Del Skrevet 10. november 2022 90talls Rancid slår sjeldent feil, og når de her i tillegg har med seg Stubborn All Stars, blir det fest og skanking hele kvelden! God stemning. 9/10 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 13. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2022 Sangen over er dessverre ikke innenfor min smak overhodet men en annen hadde kansje likt den godt. Gir den 5/10 siden jeg hører at det er godt komponert. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg har hørt litt på Yes, og kjente fort igjen Jon Anderson. Ikonisk stemme. Låta i seg selv var ikke noe jeg fikk lyst til å høre igjen, men helt greit. 5/10. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2022 Fin sang, godt fremført. Litt travel om du skal ha flisespikkeri-kommentar 7/10 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 14. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2022 9/10! Jeg liker denne tråden bare enda mer når jeg ved tilfeldigheter oppdager helt ukjente, men gode band som denne rett over. Likte låta veldig godt og minner meg litt om ei norsk gruppe ved navn Keldian som jeg er stor fan av. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2022 Kult. Fikk litt Nightwish-vibber, og er svak for en fremhevet basslinje. 8/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2022 Jeg liker VOLA. Akkurat denne hadde jeg ikke hørt, den var mye roligere enn mye av det materialet jeg kjenner til, men lydbildet er umiskjennelig deres. Flott låt. 8/10. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2022 (endret) :utakt skrev (3 timer siden): Jeg liker VOLA. Akkurat denne hadde jeg ikke hørt, den var mye roligere enn mye av det materialet jeg kjenner til, men lydbildet er umiskjennelig deres. Flott låt. 8/10. Ålreit tekst, ålreit musikk. Jeg liker delen om et fotokartotek hvor man velger ut, slik at det ser ut som en endeløs sommer, men etterhvert blir teksten litt for nummen og abstrakt for meg. Tøffest er det når han drar på med norsk halvtone. 6/10 Koser meg veldig med de kristne julesangene til Pentatonix, men denne er vel mer allmenn tenker jeg: Endret 19. desember 2022 av Aiven Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 12. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2023 Aiven skrev (På 20.12.2022 den 0.36): Koser meg veldig med de kristne julesangene til Pentatonix, men denne er vel mer allmenn tenker jeg: Blir for sviskete for meg selv om vokalprestasjonene er aldri så bra. 3/10. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2023 Fet groove. Minner meg veldig om Elder. 8/10 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 14. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg likte den, minnet meg litt om den typen musikk jeg hørte mye på i tidlig tenårene. 8/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2023 Dette var ikke min type musikk i det hele tatt. I stedet for at jeg skal ramse opp alt jeg syns var feil, så nøyer jeg meg med å si 2/10. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2023 Veldig likt Draconian. Produksjonen var litt amatørmessig og jeg var ikke alltid helt sikker på hvor sangen var eller skulle hen. Mange kule eksperimentelle toner og effekter, så det er et stort pluss. 6/10 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Dette føltes ganske intimt og avslappende, men kanskje litt for stillegående for meg, men ikke dårlig. Jeg gir den 5/10 Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Helt grei hipster indiepop. 6/10. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2023 Den rullet og gikk, den der. De kunne sikkert ha krydret med litt flere ideer underveis, det ble noe monotont. Det er kanskje sjangeren. Bare av nysgjerrighet søkte jeg opp et par andre låter av samme bandet, de virker det å være litt mer fres i. Ikke så dumt, takk for tips! 7/10 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 21. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2023 Det der var faktisk skikkelig bra. Minnet meg sinnsykt mye om Scar Symmetry fra sånn ca 2015'ish. Jeg gir den 8/10 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2023 5/10, ikke min smak. Likte ikke videoen heller, for meg hadde den vært bedre uten. 🙈 Her er en låt fra et band i vårt naboland Sverige. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 4. april 2023 Rapporter Del Skrevet 4. april 2023 Ikke så aller værst. Forsåvidt godt komponert med stort lydbilde, men det er noe med den bassen jeg ikke er helt begeistra for, litt "trance" dur over den etter min mening. 6+/10, ok vokal. Smeller til med noe svenskt her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå