:utakt Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 En låt som bruker både piano og brass kan ikke bli feil. Nå syns jeg de kjørte seg litt fast i den samme grooven, men det er deilig å høre på likevel. 7/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2022 Del Skrevet 18. april 2022 Lystig og fint lydbilde. Vokalene var kanskje litt fantasiløse med harmoni, og generelt litt uinspirerende. Litt merkelig i kontrast til instrumentalen som var ganske original og god. 7/10 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 6. mai 2022 Del Skrevet 6. mai 2022 6/10 - Kul intro/outro med synthen. Interessant sangtekst. Høres ut som han nådde et bunnpunkt i livet og ble stilt ovenfor et valg. Resten var forsåvidt greit nok. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 Jeg er ikke gammel nok til å høre på sånn musikk. Mellomspillet rundt 2:30 var fint, og jeg likte brassinnslagene i låta. Ellers var dette en forglemmelig affære for min del. 5/10. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Finfin, spesielt fra førsteverset er i gang, og ikke minst kul instrumentasjon. 8/10 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Muse er litt hit or miss for min del. Når de treffer, kan de lage utrolig episk musikk som fenger og engasjerer. Er dette en av de låtene. Tja, ikke helt. Ikke så fan av de elektronika-elementene (eller hva man skal kalle det). Får nesten litt Imagine Dragons-vibber, men så drar de til og det blir nesten litt vel tungt. Schizofren låt, men med mange brukbare og direkte gode elementer og partier. Hmm, litt usikker, men jeg verken liker eller misliker dette og havner greit på den positive siden: 6,5/10 (kanskje høyere med flere gjennomlyttinger?) Jeg pleier ikke å bidra så mye i denne tråden, men gjorde det litt fordi My Chemical Romance har kommet med ny singel! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Liker at refrengene bygger seg opp fra de melankolske versene, og ikke minst fy flate for en andre halvdel av dette! 8/10 Men for all del, Kendrick Lamar kom tilbake med nytt album på fredagen, Mr. Morale & the Big Steppers! Så jeg slenger på et kutt derfra. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Med forbehold om at jeg aldri har hatt sansen for moderne hiphop. Interessant tekst og video. Beaten var ikke umiddelbart fengende, og sangen manglet en god hook. Helt grei låt. Hadde den spilt på radio så hadde jeg holdt kanalen på, og kanskje til og med gitt den litt oppmerksomhet. 6/10 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Dette var veldig 90 talls. Låten var bra men teksten var ikke helt min stil. 5/10 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Kul sang dette. En klassisk amerikansk punk-rock sound. Akkurat passe kult, nostalgisk og hørbart. 7,5/10. Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Wow, likte den. Kraftfull låt med autentisk tekst. 8/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 God låt. Synes Madrugada er litt for mye av det samme, men dette var en av de bedre. 7/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Jeg er glad jeg hadde på hodetelefonene til den der. Fin låt! 8/10 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Bra musikk. Får ikke tatt den godt nok inn, men er mange bra elementer her. Både litt broadway, litt klassisk rock, inspirerende gitarspilling. Litt vanskelig å plassere, men man blir dratt inn i det. 7,9/10. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Dette irske puborkesteret har jeg aldri forstått meg på. De spiller på svære arenaer og har sikkert ørten salgsrekorder for platesalg, så jeg er inneforstått med at det er jeg som er problemet. Fint pianospill, og det er ikke noe å si på vokalen, men det er altså så dørgandes kjedelig. 4/10. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Interessant sang. Litt som rulletekstsangen til en film som har blitt overlappet av en popsang. Føler det er både styrken og svakheten, det var mye interessant i sangen men samtidig var den litt i 100 hele tiden. 7/10 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Wow. Jeg skrudde opp lyden, det er et godt tegn. Herlig låt! Måtte google litt på hva dette var for noe. Jeg kjenner bare Daniel Tompkins fra Tesseract og solo, visste ikke at han var innom denne sjangeren også. På siden - gitt ut på Kscope labelen, ser jeg. Det er så mye kult der. Kunne gitt full pott, men 9/10 fordi det også er voksepotensial her. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Ok, jeg må bare sei først at dette ikke er min musikk smak overhodet😆 Alt for søt og soft etter min mening, toppen 3/10. Her en låt fra ei gruppe (Keldian) jeg tror har hentet litt inspirasjon fra det som foregår i Ukraina ❤️ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Dette minner meg om Eurovision Song Contest, og ikke den gode biten. Jeg lurer også på om de glemte å skrive noe annet enn bridgen. 2/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. juni 2022 Del Skrevet 17. juni 2022 Mektige greier. Den hadde kanskje stått seg bedre hos meg hvis den ikke hadde vært fullt så lang, jeg syns ikke det skjedde nok underveis til å forsvare den lengden. 6/10. Prøver å fronte litt norsk musikk i tråden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå