Jack_Daniels Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Råg I Ryggen - Det Kan Väl Inte Vara Farligt Jaha, var litt for garasjeband for min del. Dette er det mine ører mener er bråk. En sur svensk vokal, og instrumentalt rot! Og var det et billig "techno\electronica" parti i midten av sangen ? Nei huff! Beklager om jeg virker litt negativ men det var bare tull i mine ører. 2/10 Selv om mange føler sikkert det samme om min neste sang. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Selv om denne typen musikk gir meg 230 i puls og stressnivå som en finansmann, kan jeg ikke si jeg ikke liker det heller. Det er en enorm energi i denne låta, og jeg kunne sikkert hørt på den hvis jeg trengte å få utløp for noe seriøs aggresjon. Fint er det absolutt ikke, men ikke umulig å like heller. 4,5/10 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det var faktisk ikkje så værst. Fin stemning og fin vokal, i tillegg så er dei canadiske. 7/10 Se filmen hos Youtube Danskene syng på engelsk. Lenke til kommentar
Vorgex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er ikke spesielt imponert over dette, men det var ikke vondt å høre på. Lyrics var ikke særlig oppsiktsvekkende. Men alt i alt gir jeg den en 5/10 for en liten feeling i musikken, grei vokal og et samlet godt samspill. Se filmen hos Youtube Denna er kul! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Musikken var kul, sangen var fæl 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Veldig dramatisk, da. Jeg kan se så tydelig for meg hvordan denne gjengen ser ut, altså. Jeg vedder på de har langt hår og skinnbukser, i hvert fall halvparten av dem. For min del, tror jeg at jeg hadde likt denne litt bedre om de roet ned tempoet noen hakk. Det blir veldig masete. Sikkert fin til trening, da. 4,5/10 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ser ikke det bra i sangen, men fengende melodi da.. 3,5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Siterer meg selv fra noen sider tilbake. Minner meg om kjæresten min, hun er glad i den. Koselig intro, og egentlig en ganske så fengende låt. Er ikke noe fan av RHCP, men en del av låtene deres funker fint, slik som denne. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 7/10 Digger RHCP, men er ganske lei den sangen for å være ærlig. Likevel en knallgod låt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tufte må rate Løvenes Konge, ploix. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fin instrumental musikk på begynnelsen, men likte ikke så veldig da techno/gitar-effektene hoppet til. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Ikke helt min smak, men likte gitarspillingen. Vokalisten ble litt overkill. 4/10 Endret 27. oktober 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) gyselig. Michael Jackson på sitt muligens verste. 2/10. when you make that face it's perfect. hold me so tight that my ribs break so I can die in your arms. I've felt this way before and I've said all of these words hold me to your chest because I need your heartbeat since I can't look into your eyes. I don't deserve to anyway and I know honesty is your weakness and you know affection is mine neither of us have healed from past hurts I can see it on your face and you can hear it in my voice all I have this broken heart to offer you so take it it's yours it's been broken beyond more breaking so I could really use someone to rebuild. Endret 27. oktober 2009 av aarolilja Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) @bebeluv: Fengende sang, med en god mening. Michael er kongen av pop, men jeg er egentlig ikke så glad i pop. Så sangen får 7/10. @aarolilja: Hørt en del på screamo, og det kan være fett, men akkurat det der var bare grusomt. Gitarspillingen var sånn ca. ok. 3/10 Endret 27. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) @KongKake Ikke helt min smak, men går greit å høre på den engang ihvertfall ^_^ 4/10 Endret 27. oktober 2009 av zoqiet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 HU sin Circles er en fin sang, dog liker jeg flere av sangene deres bedre. Men fin tekst og greier. 7.2/10 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Bra tempo i sangen. Passer bra når du driver med noe eller er litt gira Musikkvideoen var også ganske bra. 7,5/10! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nydelig låt. Chemical Brothers skuffer aldri. 9/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Soul er sjeldent kult, dette var intet unntak. 2/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå