blured Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Egentlig aldri hørt noe særlig Sasha, men dette overbeviste meg. Bra saker. 8.5/10 Se filmen hos Youtube På tide med litt mørk ambient, låta jeg egentlig hadde tenkt til å poste litt lenger opp; Deathprod - treetop drive 3. Bildemontasjen laget til sangen fortjener også en titt. Edit: ehm, posta visst en spoiler... Endret 26. juli 2009 av macros. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Skremmende god atmosfære. Pur ambience er ikke noe jeg hører på til stadighet, men innimellom kan slikt gi veldig gode og spesielle lytteopplevelser. Dette fremkalte både redsel og ubehag, veldig bra. 8/10 Vi fortsetter med litt post-rock fra Glasgow: Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Vakkert er det eneste jeg kan si. Mogwai har jeg nytt i mange år sammen med andre "likheter" som feks. Sigur Rós. For meg skal dette bare settes på, også bare la resten av verden flyte forbi som om du ikke skulle hatt noen problemer eller gjøremål. La tanke flyte fritt med andre ord. 9/10 Fortsetter med en skikkelig norsk rockelåt Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kjedelig og uinspirert melankoli. 3/10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Oioioi, DDE møter Rammstein. 2/10 Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Ganske fengende, men også litt kjedelig, er egentlig ikke så veldig glad i britisk punk-rockish musikk. 6/10 Animal Collective - My Girls, fra deres nyeste (og fantastiske) album Merriweather Post Pavilion (2009). Endret 27. juli 2009 av macros. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Desverre, har lite til overs for slik musikk. Litt pluss for fantasifull musikkvideo. 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Er ikke kjempefan av Glenn Danzig men denne sangen er jo en av de bedre; den fenger på mange måter. Den trenger kanskje litt mer variasjon allikevel for så veldig spennende synes jeg ikke den er. 5/10 Se filmen hos Youtube Endret 27. juli 2009 av Kakofoni Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Beirut - Elephant Gun Litt for sært for min del, men vokalen var behagelig til tider. Og trompetene var litt stilige, men det er det eneste jeg kan si som er positivt. 4\10 Neste: She Thinks my Tractor's Sexy - Kenny Chesney Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Den sexy traktoren låt som en blanding av country og danseband. Måtte dra litt på smilebåndet da, litt morsom musikk. Klart denne låta må få 6/10. 6. Hø-hø. Ny låt: Se filmen hos Youtube Endret 31. juli 2009 av JLa Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 James LaBrie (høres ut som et Donald-navn på en osteelsker): Minner meg om noe et østblokkland kunne ha sendt til Melodi Grand Prix. Veldig generisk popmusikk, og gitarsoloen skjærer i ørene. Karakter 3/10, siden det tross alt er en sympatisk låt - bare synd at den er så fordømt kjedelig. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Liker ikke sjangeren så veldig godt og ble litt ensformig, var dog ganske avslappende. 5/10 Muse - Map of Problematique Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Veldig typisk Muse-låt. Grandiose greier, og selv om det ikke henger heeeelt på greip i mine ører fortjener det en 6,5/10. Var nesten en sjuer, men låta blir litt for stillestående etter en fin start. (klikk gjerne youtube-linken for å kunne se videoen i HD) Endret 1. august 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vil si at den sangen var en ganske trøtt låt, sangen er langt fra orginal. Det er bare kjedelig å høre på, hører heller på Moby da. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ble rett og slett for slappt og kjedelig. 2,5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Helt ok låt, men ikke noe jeg ville ha hørt på til vanlig. Gir den 4/10 Lenke til kommentar
BiB Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Helt ok sang egenltig, men litt kjedelig i lengden synes jeg. Var liksom stort sett det samme hele tiden (vet ikke hvordan jeg legger til en yuotube film i posten, så linker istedenfor) Endret 1. august 2009 av BiB Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Synes den var ganske grei igrunn, uten at jeg er stor fan av rap/hiphop/RnB. Litt mer original enn mye av det andre man hører på radioen. Budskapet var også ganske greit også forsåvidt 7/10 *video kommer om 2 min* Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Grei den, litt utenom det vanlige, men mangler litt for at jeg skal ta den til meg. 5,5/10 CODE: [youtube]ILeADd4FiGw[/youtube] http://www.youtube.com/watch?v=ILeADd4FiGw Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Se filmen hos Youtube Der var videoen på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå