Pliscin Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Legger jeg godviljen til er det litt kult, veldig utfordrende, vulgært. Det er et budskap som åpenbart er ment for å provosere. Nå fikk jeg ikke med meg så mye av teksten, men kanskje det er et stikk mot janteloven og vårt kalde samfunn. Er det politisk så går jeg og legger meg. Det er en veldig krasj av kulturer i mitt hode, man blander norske flotte og oppegående jenter med undergrunns/rap/gjengmiljø i fra USA. Det blir litt som white trash som prøver å være black. Det funker ikke, men som sagt er det utfordrende. Er det hele ironisk så er jeg mer med. 2/10 for et dårlig konsept og dårlig sang. Da får jeg fortsette med mer snacks: 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 7.3 Kvalitet. Fresh vinkling. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 God gammel Wu-Tang. Veldig egenartet og spesiell stil på Ol' Dirty Bastard. Kanskje ikke verdens best sang, men denne karen gjør den til en klassiker. 7/10. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 7.5. Jeg har All Eyez On Me Liggende på Spotify. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) 5/10. Jeg kan ikke si noe meningsfullt om rap. Det er som det er. Endret 1. august 2021 av :utakt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Heftige 80-talls vibes og stemningsbilde, så det er et bonus. Selve sangen var kanskje litt klisjé, forglemmelig og antiklimatisk. 6/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Stemningsfullt. Den kunne gjerne vart lenger. 7/10 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Litt eurodance/techno med fin vokal. Minner om DJ ettellerannet fra tidlig 2000. Hørbart. 6,5/10. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Ble kanskje en smule generisk for min del 6/10. Minna om Gojira men ikke like bra. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Between the Buried and Me er et band jeg har ment å sjekke ut, men jeg har aldri kommet så langt. Det skal jeg definitivt gjøre! Det var for mye i den låta til at jeg klarte å plukke opp alt på én gjennomhøring, men det hørtes ut som noe jeg kommer til å kicke ordentlig på bare jeg får det under huden. 8/10 og med massivt voksepotensial. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 8/10. Veldig brukbar melodi og sang. For all del, Billie Eilish slapp nytt album 30. juli, og jeg har ikke postet her på lenge, så da er det opp til dere å rangere tittelkuttet. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Har ikke noe forhold til henne fra før av, synes den var knallbra. Topp stemme, liker det sensuelle hun legger på. Kul progressiv avslutning på låta. Proff produsjon. 9/10, rett inn i lista mi, får se om den blir der дурной вкус - пластинки (Durnoy Vkus - Plastinki) Sitat English translation: Another chilly day I can't be bothered to go out And no one's calling me today The picture in the window is [frozen]/[standing still] again The fog is coming straight from the Silent Hill It's still the same bland boring view [Chorus 1] Come to my place We'll listen to the old records Divine Comedy, Peter Gabriel and Sting The world has gone mad I am fed up with what's happening outside Let's listen to the old records till the morning comes What a crushing boredom I feel the (cold steel of) time (pressed) against my head The bleak lights are coming up at night I am tired of waiting for something I don't want to go to sleep I am feeling scared again, I am calling you [Chorus 1] [Chorus 2] Come to my place We'll listen to the old records Lennon and Morrissey, David Byrne Cure and Sting The world has gone mad I am fed up with what's happening outside Let's listen to the old records as (we did) yesterday https://lyricstranslate.com Endret 6. september 2021 av Aiven Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Ålreit låt, 7/10. Endret 9. september 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Var god en stund, men jeg syns den hadde for få ideer til å forsvare lengden. Jeg begynte å kjede meg etterhvert. 5/10. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Blir ikke mer 80s enn det. Sliter litt med å holde meg engasjert, men likevel en tålig grei sang. 7/10 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Jeg er egentlig mest nysgjerrig på hvor i all verden du kom over den låta. Ålreit musikk. 6/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Viktor Tsoi er Russlands svar på Kurt Cobain, så om man har vært borti Glasnost-rock så kjenner man til Kino. Sangen minner meg litt om slike CDer jeg hadde som barn. Ikke veldig originalt var det heller. Det var i det minste ikke skjenerende. 2/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 6.5/10 Koselig sang det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2021 Del Skrevet 12. september 2021 Fengende sang, kul musikkvideo. Skal jeg kritisere den for noe så må det være et snev av manglende særpreg i sangen. 8/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. september 2021 Del Skrevet 12. september 2021 7/10 fin og rolig sang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå