TheMartine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 edit: ignore, får ikke lastet opp filmen. "Feil på siden." Hvordan embeder man youtube filmer? Du putter embed-koden inn mellom [*youtube] og [*/youtube]. Uten mellomrom og stjerner, selvsagt. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ikke helt min type musikk, men det er da rock som til en viss grad fenger. 6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube edit: Tusen takk TheMartine. Endret 26. oktober 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lang og grei, men har aldri vært noe fan. 5/10 Her kommer sangen som fikk meg interisert i Punk rock Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe. Det bare oser rølp og fyll lang vei av denne låta. Jeg kan nesten lukte den sure sneipen helt hit, faktisk. Men det er jo en artig låt, da. Den er ikke akkurat fin, og vokalen er kanskje litt vel køddete for at jeg skal klare å ta den seriøs. Men Sid er Sid, liksom. En skrue. 5,5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Er nok ikke helt min type musikk, men var en rolig og behagelig stemning over sangen. Fin stemme hadde vokalisten også. 6/10. Varmer opp til Haloween: Se filmen hos Youtube Endret 26. oktober 2009 av Norbit Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ikke så ille det nei. Men ikke helt toppers. 6/10. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nei, dette var ikke akkurat min type musikk. 3/10 And now: Funky shit! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Håhå, det går jo ikke an å ikke like dette. Smooth. 7,5/10 Flott spillmusikk for nostalgiske mennesker (som meg). name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dette her falt i smak ja 9/10 Føler for å legge ut mer funky stuff i kveld Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Herlig. 8/10. Høyner med mer funk: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ikke dårlig synes jeg. 5/10. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Curtis Mayfield: bra låt - 8/10 Edit: Sekunder for sein... BB King: også 8/10 Når dere først har starta, følger jeg opp med et ekstremt funky og tight liveopptak: Endret 26. oktober 2009 av Dellers Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heftige saker! 9/10 Følger opp med litt Earth, wind and fire: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Godt materiale, dette! 8/10! Senker ned tempoen med denne perlen fra The Isley Brothers: Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Perle er å undervurdere sangen 10/10 fantastisk god avslappingsmusikk. Inne på flotte sangar: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Utrolig god låt! Utrolig avslappende ja. Full pott fra meg, 10/10 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ikke dårlig. Ikke helt min type musikksmak, men gir den 7/10. På tide med litt Enigma - Return to innocence: Se filmen hos Youtube Edit: Den originale musikkvideoen ville ikke vises på denne siden, så ble denne istedet. Sangen er ihvertfall den samme Endret 26. oktober 2009 av Goldshoten Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Udødelig klassiker, fortjener 8/10 mener jeg fikk selv nettopp dilla på denne, begynner dessverre litt inne i sangen. Her er Spolify-link: http://open.spotify.com/track/5NjV3HmvV0nJ80KrAA5mF0 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 For meg blei dette veldig masete i lengden. Det såg ut som det kanskje skulle bli litt kult i begynnelsen, men så kom det inn ein rekkje ting, som trakk ned heile musikkbilete (imo), og det av tekst eg greite å plukke opp, kan eg vel ikkje sei appelerte så mykje til meg. 3/10 Veldig ukjent svensk band. Ikkje same sjangre som Deep Purple og Uriah Heep. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Takler ikke svensk(med untak av sommar tider) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå