TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Voodo People er vel en av de første Prodigy-sangene jeg noensinne hørte, og ikke minst en av dem som gjorde meg til fan på minuttet. Jævlig ålreit, sang, altså. 8/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Voodo People er vel en av de første Prodigy-sangene jeg noensinne hørte, og ikke minst en av dem som gjorde meg til fan på minuttet. Jævlig ålreit, sang, altså. Sånn var det med meg også. Pendulum sin remix av Voodoo People var den som gjorde meg til fan av både The Prodigy og Pendulum. On-T: Fing sang å høre på nå på natten, rolig og chill. Fin tekst også. Dog ikke helt den musikken jeg ville hørt på av meg selv. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg ante vel litt ugler i mosen da jeg så bandnavnet, og ikke minst låtnavnet. Dette ble litt vel russebussmusikk, for min del. Jeg kan kjenne at det er en smule catchy (og sikkert veldig gøy i fylla) hvis jeg holder meg så objektiv jeg kan, men ingen stor låt for min del, altså. 3,5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dette er fantastisk og storslått. Jim James leggjer ein heilt ultimat stemning over musikken med sin fantastiske stemme. Vil alltid sitje igjen med My Morning Jacket som eit av dei verkeleg gode moderne banda, kanskje det beste (isamen med Wilco)? Dette er verkeleg heilt storslått. Alt er fantastisk. 10/10 Se filmen hos Youtube Nick Drake, trist og mystisk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ikke min type musikk, overhodet. Egentlig ikke noe jeg kunne hørt på hos andre heller. 3/10 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Den låta faller i skyggen av alt det Prodigy har skrevet før. Jeg synes låten var veldig kjedelig. 4/10 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bråkete 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Den var ganske chill! 7/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ikke min type musikk, men funker. 5/10 EDIT: Die Motherfucker Die! er heftig. Digg å spille til. 7.5/10 Endret 24. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 En av de bedre sangene til The Prodigy. 7/10 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Veldig avslappende, dette, altså. Kanskje litt for mye av det gode, for min del. I hvert fall til aktiv lytting. Men den er nok fin å ha i bakgrunnen mens man jobber, eller skal slappe av med hele kroppen. 5,5/10 Flashback for de som har sett Hackers. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Wow veldig avslappende og fin, må nesten se om jeg kan få den på ipoden min 8/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Spesielt. Men, litt morsomt å se på da. Minner meg litt om American Pie: Band Camp. 6.5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Veldig behagelig å høre på. Den liksom snek seg inn i ørene. Satte dog ikke helt de største sporene i bevisstheten, men den var absolutt en god låt. 6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ikke min stil. 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Egentlig den eneste greie låta fra det nyeste albumet til Offspring. Catchy refreng, men blir litt masete i lengden. 5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Klovner i kamp er et eksempel på dårlig norsk rap. 2/10 Her ser man at svenskene mestrer musikk! Lenke til kommentar
Toften Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Rap har eigentleg aldri vore det store for meg, men dette var heilt greit. 5/10 Litt psykedelisk rock. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Låta var ganske bra synes jeg, med et veldig fengende hovedriff. Kvinnevokalen og vokalene mot slutten er derimot ikke helt min smak og trekker litt ned. 7/10 Egentlig to låter slått sammen til en, men første bygger videre til neste. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Symfonisk metal er blant den eneste sjangeren der jeg har til gode å høre en eneste låt jeg faktisk liker. Denne låta er intet unntak. Harry og fælt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå