Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10/10 Knall god sang!

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Rolig "chille" musikk 8/10

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

7/10.

egentlig burde man poste en rolig og en uptempo sang. fordi noenganger trenger man en rolig sang, andre ganger en bråkete en. hvis jeg er i superpartymood og hører på en rolig sovesang tenker jeg at jeg voter den verre enn den fortjener.

Lenke til kommentar

Snoop er sånn en coolcat at jeg klarer ikke annet enn å digge musikken hans uansett. Men det skal sies, at han er bedre uten gjesteartister. Snoop bør styre skuta selv.

6,5/10

Gufs fra fortiden. :fun:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...