Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitivt noko eg ikkje høyrer på til vanleg, da dette liggjer langt utan for min stil. Men for å utdype min eigen meining: Starter heilt okey med trommene, men når gitaren og vokalen kjem inn, drar det heile sangen ned. Vokalen er rett og slett, veit ikkje heilt korleis eg skal forklare det, men ikkje min type iallefall (visst folk har sett kva eg poster av sanger her før, så tror eg dykk forstår). Alt for screemy vokal til tider, og når han syng vers blir stemmen alt for "kremete". For finpusset i kantene, enkelere sagt, og dette meiner eg ikkje står i stil med resten av musikken. Gitaren er også langt utan for min musikalskestil, og for meg personleg er den langt ute å kjører. Kjedeleg riffing og kjedeleg gitarlyd. Men for all del, dette er sikkert bra musikk for folk som lik slik type musikk, sidan det selg ein heil del, men for meg funker det ikkje.

1/10

Se filmen hos Youtube

Nokon meiner dette er ein av dei tidlegere fusion-sangene? Sjølv veit eg ikkje, men det er iallefall tøft!

Lenke til kommentar

En veldig spesiell feeling i sangen her, det liker jeg. Virker veldig mystisk med alle de diffuse stemmene. Veit ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere dette, men jazzinspirert rock kan man vel si uten å bomme helt. Hendrix er ikke det jeg hører aller mest på, men han er en utrolig flink musiker og det han gjør er godt gjennomført.

6/10

EDIT: For sein.

Til Rise Against:

Helt ok sang. Blir litt for mainstream for meg. Rock av den slags klarer jeg ikke skille fra hverandre og gjør at den ikke blir spessielt unik for meg.

4/10

Se filmen hos Youtube

Endret av Milt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...