Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

White Stripes er knall rått. Liker veldig godt råheten i White Stripes. Jack White er bare eit geni, og Meg White spiller tøft og enkelt. Dette er kanskje ikkje den beste låta på albumet, etter mi meining, men den er ikkje den dårlegste heller! Alt er simplet, som det meste er med White Stripes, men likevel sinnsykt kult.

 

8/10

 

 

 

Nesten like bra som Allman Brothers sjølv. Rett og slett herleg!

Kan forresten nemne at sangen heiter In Memory of Elizabeth Reed og ikkje Whipping Post.

 

(har to videoer slik at dykk for med dykk heile sangen, og ikkje bare halve.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri helt forstått denne kjærligheten til Pink Floyd. Ok, det er digg å høre på hvis man skal slappe av, og sånn, men hører jeg for mange sanger på rad, blir det bare kjedelig. Og ja, jeg fikk vel et par hundre dødsfiender ved å si det, men sånn er det for meg.

Denne sangen er ikke noe unntak. Den er avslappende og god, men underholder meg ikke og vekker lite følelser i meg.

 

5/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

3/10

Jeg har liksom ikke skjønt når folk som hater poplåter plutselig går i fyr og flamme over at en rockeband eller lager en dårlig cover av det. Da er låta plutselig blitt 1000ganger bedre. Men de skal ha for underholdningsverdien, men selv der scorer Tatu høyere med tanke på lesbesex osv

 

I denne videoen er jeg nesten overbevist om at vedkommende som har laget videoen må ha vært på en syretripp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...