Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-45896

7,77/10

Ikke verst i det hele tatt! En veldig positiv overraskelse for min del, da jeg syns omtrent alt i slike sangkonkurranser er på et helt krise nkjedelig og generisk. Får nesten litt soul og definitvt triphop følelse av det, og tankene mine gikk faktisk til Jamie Woon. Tillat meg derfor å fortsette i samme gate med dette mesterverket:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-45896

Langt ifra den beste sangen deres, litt for pop-aktig for min smak, og ikke en bra versjon fra Youtube heller da den blir avbrutt av snakking osv., men jeg rangerer den ut ifra selve sangen uansett. 5/10

heheheh ;p ;p ;p denne er mye bedre (de har dog langt, langt ifra samme kvalitet på produksjonen(sorry skal ikke rangere mine egne innlegg xD)
Lenke til kommentar

Langt ifra den beste sangen deres, litt for pop-aktig for min smak, og ikke en bra versjon fra Youtube heller da den blir avbrutt av snakking osv., men jeg rangerer den ut ifra selve sangen uansett. 5/10

Beklager. Så den nå. Trodde det bare var sangen jeg. Hører ikke på låter på youtube, så jeg bare søkte opp der og valgte den første :

Edit: Beklager dobbelpost..Sliter litt med å få to poster i en på mobil. Noen ganger går det, andre ganger ikke.

Endret av RammsteinBK
Lenke til kommentar

Helt grusomt! Ekleste vokalen i metallens historie! Og når det kunstige trekkspillet setter i gang og knirker og humper seg bortover, får jeg helt avsmak. Melodiene har man hørt før! Dette var helt bånn i bøtta. Jeg gir den 0/10. Dette er ikke musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...