Stimann Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ligeia er helt OK, selv om denne sangen ikke er favoritten min. 5,5/10 Troy forlot fordi han følte for det osv. Han har sagt en statement. No bad blood. Ganske synd siden han spilte lead guitar både før og etter tidligere gitarist Clint Mansell var med. Han nye karen er ikke så god, så spent på neste album. De trenger en ny gitarist hvertfall. Synes det er synd selv. Og enig med gitaristen. Men hvem vet, kanskje han blir gradvis bedre? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ikke det væreste, men ikke det mest spennende heller. 4/10 https://www.youtube.com/watch?v=bq7RJrHpwfI&list=UU8dhWDD2CSyug2tKniluBdg Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Her var det mye forskjellig, gitt! Noen deler var grusomme, andre var ganske okay. Vanskelig, men tror jeg havner på 4/10. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Starten var skikkelig kjedelig, men den ble gradvis bedre. Allikevel så ble jeg ikke så veldig imponert over sangen, så gir den 4/10. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hmmm, nice! Liker sangen veldig godt egentlig, men nå vet jeg å forvente at det blir "dumbangtrassboom" litt senere i sangen men det ble ikke noen "dumbangtrassboom" 9/10 Hva med Kråkesølv-gutta?Jeg er veldig glad i deres musikk egentlig, og elsker dialekten #Barndomsminner Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 7/10. Koselig musikk. Litt motiverenes også. Blir definitivt lagt til på spotify Aldri hørt om disse guttene, men skal sjekke de mer ut . Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Kraft i stemmen på denne damen gitt og sangen var ikke så ille heller. Gir den 7/10 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) 5/10 Er vel ikke så mye å si her. Savner litt mer kompleksitet rett og slett, blir litt for generisk for min smak. Endret 25. november 2014 av PgUp Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Nice, 8/10. 7/10. Koselig musikk. Litt motiverenes også. Blir definitivt lagt til på spotify Aldri hørt om disse guttene, men skal sjekke de mer ut . Så flott at du liker dem Jeg er velgid glad i Kråkesølv jeg OT: @robinhood Han frederik er dessuten fra Kråkesølv Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Nice, 8/10. 7/10. Koselig musikk. Litt motiverenes også. Blir definitivt lagt til på spotify Aldri hørt om disse guttene, men skal sjekke de mer ut . Så flott at du liker dem Jeg er velgid glad i Kråkesølv jeg OT: @robinhood Han frederik er dessuten fra Kråkesølv Synes det var et flott band! Skal absolutt bli hørt mer på, Maurits91. Slapper veldig av når jeg hører på de. Sangen får 9/10. Fredrik har veldig behagelig stemme. Er så deilig å høre på stemmen hans. For også en følelse av at "alt ordner seg til slutt". De skal absolutt bli brukt når jeg trenger å slappe av, fordi det fungerer faktisk. Likte også musikkvideoen.Veldig behagelig å se på. Endret 26. november 2014 av Robinhood93 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Godrock som kan nytes ved rolige anledninger. 7/10 Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Synes det var et flott band! Skal absolutt bli hørt mer på, Maurits91. Slapper veldig av når jeg hører på de. Sangen får 9/10. Fredrik har veldig behagelig stemme. Er så deilig å høre på stemmen hans. For også en følelse av at "alt ordner seg til slutt". De skal absolutt bli brukt når jeg trenger å slappe av, fordi det fungerer faktisk. Likte også musikkvideoen.Veldig behagelig å se på. så fint! jeg er veldig glad at du likte det OT: @Nettels oi nei nei 2/10 beklager Hva synes du om: Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Synes det var et flott band! Skal absolutt bli hørt mer på, Maurits91. Slapper veldig av når jeg hører på de. Sangen får 9/10. Fredrik har veldig behagelig stemme. Er så deilig å høre på stemmen hans. For også en følelse av at "alt ordner seg til slutt". De skal absolutt bli brukt når jeg trenger å slappe av, fordi det fungerer faktisk. Likte også musikkvideoen.Veldig behagelig å se på. så fint! jeg er veldig glad at du likte det OT: @Nettels oi nei nei 2/10 beklager Hva synes du om: Digger den ! 10/10. Den va rogså veldig behagelig å høre på. Den skal også på spotify. Deilig å få litt variasjon fra wham sin originale. Jeg gir deg/dere den beste julesangen jeg veit om. Jeg blir alltid i godt humør av denne. Veit det er en gammel slager, men de fortjener å bli anbefalt de også : ) Kult å vite hva folk synes om den. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Obligatorisk sang under julen! 10/10 1 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Det finnes mye fet outsider art der ute, men jeg mistenker at mange har en ironisk distanse til det fremfor å verdsette det som en legitim kunstart... Uansett er det en interessant historie som blir formidlet her. Veldig Johnny Cash-esque. Jeg liker det. 7/10 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hører ikke på rap i det hele tatt, men denne var litt fengende. Gir den 5/10 Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Litt masete… Ikke min type musikk 2/10 1 Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) 5.5/10, grei nok. youtube.com/watch?v=tlhJqKx-vd0&spfreload=10 Endret 1. desember 2014 av kulefauske Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dårlig. Tommel ned. Ikke bra. 2/10 Kjører på med mer rock 'n' roll fra rockestjernen Wesley Willis. https://www.youtube.com/watch?v=QWWsWP9bPAg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå