TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Igjen, en litt jalla teknosang. Men, og dette er et stort men: Den minner meg grisemye om The Gathering, og jeg elsker TG, og dermed gir denne sangen meg masse gode assosiasjoner. Flaks for deg, for egentlig liker jeg den ikke i det hele tatt. 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Den sangen var bare max chill da 10/10 Lenge siden det har vært oldschool rock her Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Black Dog er blant de tre beste riff (og generelt rockelåter) noensinne slik jeg ser det. En klar 10/10 Dårlig lydkvalitet, men fant ikke noe bedre i farta Endret 8. oktober 2009 av Dellers Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 I begynnelsen er riffet bare "wooho!", men etter hvert forsvinner det liksom litt i bakgrunnen, og det var kjipt. Sterk vokal og markante trommer, gir pluss i boka. Men refrenget var egentlig litt kjedelig, så denne når ikke helt opp. 6,5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fatboy Slim er alltid fett! 10/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Alt for hardt for min smak. Den raske gitaren var rett og slett bare bråkete og overdøvet alt annet i starten. Sangen ble bedre etterhvert, men ikke noe jeg ville hørt på. 3/10 Takida med Curly Sue Se filmen hos Youtube Endret 9. oktober 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Toften Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nope, dette funka ikkje for meg. 2/10 Se filmen hos Youtube Soloen her i seg sjølv burde gitt bandet hyllest og ærest for femtusen år. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Deilig sang, som så mange andre fra Wilco. Jeg liker sånne innspillinger, det blir liksom så rett på bandet og rett på musikken i råformat. For min del kunne også denne låta gjerne vært kun instrumental. 7/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Moby er godsaker! Rolig og behagelig kvalitetsmusikk. 8/10 Se filmen hos Youtube Satt å så på dokumentar om Murder Ballads idag hvor bassisten fortalte at de hørte på The Diary når Nick Cave fant ut de måtte lage en sang og han kom opp med basslinjen og de lagde så Stagger Lee, så tenkte jeg måtte dra det frem igjen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Denne ble litt vel chill for min del. Veldig lite melodi, og nesten monoton snakking over den slække rytmen. Hadde jeg røyka hasj innimellom hadde sikkert denne funka fint til det, men det gjør jeg ikke, så jeg klarer ikke helt å nyte dette :b 3,5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 En god låt, ikke noe særlig mer å si. Dog ikke akkurat en favoritt... 6/10 Lenke til kommentar
Newar Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Fet bass. Synthene/stemningen minner litt om 80-talls elektro pop typ video killed the radio star. Oppløftende tema med god trøkk. Allikevel ble bildet litt for enkel for min smak. 5/10 Se filmen hos Youtube Endret 10. oktober 2009 av Newar Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 skriv [youtube] det som kjem etter "="-teiknet[/youtube] Lenke til kommentar
Toften Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har eigentleg aldri tatt meg tida til å høyre på Oasis, men synest sånn generelt sett det er heilt greit. Fet gitarlyd, forresten. 6,5/10 Se filmen hos Youtube CSNY Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) En av de første videone jeg posta i tråden. Fantastisk gruppe, både med og uten Young. 10/10 Kjører videre på med litt mer CSN Se filmen hos Youtube Endret 10. oktober 2009 av tjalla Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Grei sang. Litt kjedelig 5/10 Denne derimot Gitaristen er mer kjent for å ha dannet gruppa Queens of The Stoneage. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det der var utroleg tøft. Har eigentleg aldri høyrt så mykje på Kyuss. Sykt tøff gitar, drit tøff bass og utroleg stilig tromming. Likte veldig godt soloen til Josh Homme. Bra! Noko eg definitivt må sjå nærmere på. 10/10 Se filmen hos Youtube Vokalisten her er far til Øystein Greni i BigBang. Lenke til kommentar
lordwolf89 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Det der var utroleg tøft. Har eigentleg aldri høyrt så mykje på Kyuss. Sykt tøff gitar, drit tøff bass og utroleg stilig tromming. Likte veldig godt soloen til Josh Homme. Bra! Noko eg definitivt må sjå nærmere på. 10/10 Se filmen hos Youtube Vokalisten her er far til Øystein Greni i BigBang. 5/10 Likte trompetene i starten, men desidert IKKE min stil da jeg generelt sett ikke liker sanger på norsk, men må nokk inrømme at den ble mere og mere fengende etter som sangen spilte, likte spesielt trompet spillinga, men vokalene var helt horible... her er en av mine favoritter: Se filmen hos Youtube Endret 11. oktober 2009 av lordwolf89 Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ikke helt min smak, men ikke den aller værste sangen jeg har hørt heller. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Oi oi, banjo! Det er det ikke nok av her i tråden. Jeg må si jeg liker denne sangen ganske godt, men det er bare synd det er så dårlig lydkvalitet. Stereolyden på begynnelsen fungerte heller ikke helt bra. Den ga meg følelsen av at jeg hørte på to forskjellige sanger, og jeg måtte sjekke at jeg hadde skrudd ned Spotify. Det tar seg sammen etter hvert, dog. Fet sang, absolutt. 6,5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå