Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Ehh, du så at jeg skrev over sangen min at det kun var en spøk? :p Den sangen jeg postet var jo for å vise hvor latterlig spøken var, musikk snobber som påstår de liker den type "musikk" jeg postet.

Uansett 5/10

*snip*

Ja jeg så det. Det var derfor jeg satt det i spoiler, med en begrunnelse. ;)

Jeg rangerte også sangen du postet fordi det er reglene i denne tråden. Jeg hadde en anelse over at du køddet litt med å legge inn en sang som var noe lik du gjorde tidligere :p

Forøvrig likte jeg sangen du postet nå. Savner dog en vokal, men den får 7/10 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker det veldig godt. Litt ensformig til tider, men ikke noe jeg bryr meg om nevneverdig. 7/10 :)

Hvis jeg legger ut mange sanger fra dette bandet, så beklager jeg. Det er det bandet jeg har hørt på hele uken, med tanke på at jeg skal se dem på John Dee til mandag :D

Lenke til kommentar

Den var helt OK. Gir den 4,5/10 :)

Litt kjedelig, men grei nok melodi. 4/10

*snip*

Skal se disse i morgen sammen med 3 andre band. Det gledes. Heldigvis skal de spille denne perla fra 2010.

Jeg var også på konserten! Den var konge! :D

Vil også si at Heart in Hand imponerte meg!

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Det vet ikke jeg heller. Var dessverre ikke noe for meg. 0,5/10

Herlig, Nettels! Heart In Hand er ok de, litt kjedelig i lengden. Mangler clean vokal. Men liker melodic hardcore litegrann.

Var herlig å se The Amity Affliction live, hørt på dem siden jeg var 16 så. Ikke dårlig. Hør på Youngbloods-albumet btw om du ikke har. Det er det beste albumet syns jeg.
Lenke til kommentar

Ehh, du så at jeg skrev over sangen min at det kun var en spøk? :p Den sangen jeg postet var jo for å vise hvor latterlig spøken var, musikk snobber som påstår de liker den type "musikk" jeg postet.

Uansett 5/10

Thom Yorke, var da slettes ikke dumt. Det heter forresten: "Musikk for musikere", ikke "musikk for snobber".

Lenke til kommentar

Krokanrull sin sang blir den siste så rangerer den. Det blir 10/10 det vettu! :D

https://www.youtube.com/watch?v=mHFVWre_QJI

Herlig, Nettels! Heart In Hand er ok de, litt kjedelig i lengden. Mangler clean vokal. Men liker melodic hardcore litegrann.

Var herlig å se The Amity Affliction live, hørt på dem siden jeg var 16 så. Ikke dårlig. Hør på Youngbloods-albumet btw om du ikke har. Det er det beste albumet syns jeg.

Har hørt på Amity siden Chasing Ghosts, så synes det er det beste albumet. ;)

Men har hørt på alle albumene, og de er 10/10 :D

BTW, kanskje det bare er jeg som ikke har fått det med meg, men har det kommet en begrunnelse på hvorfor Troy Brady forlot Amity nå i oktober?

Lenke til kommentar

Tja, var ikke akkurat så veldig mye jeg likte med det her. Stemmen hørtes nesten tilgjort ut, forutsigbar oppbygging på sangen, riffene har man på sett og vis hørt før, og teksten heller ikke det beste... Nå er ikke dette helt min sjanger, og at det er live hjelper heller ikke, men klarer ikke helt å se hvordan det er

3/10

_

Cinnamon Chasers, et band jeg begynte å høre på pga en musikkvideo. Et lite stykke mellom hver gang de gir ut noe som er verdt å lytte til, men den her er noe av det bedre de har laget imo. Litt guilty pleasure hodetelefonmusikk, da spesielt den basslinja i starten kan være i overkant... :p

Lenke til kommentar

Ganske så chill å høre på! Det høres litt ut som noe laget for en film elns, og den jeg glemmer kanskje litt lett at jeg hører på det (greit innimellom det også men). 7/10.

Hadde egentlig tenkt til å poste noe annet rolig elektronisk, men fant ikke Aphex Twin - Aisatsana [102] på youtube, så for de som er interesserte: På Spotify. I stedet kommer noe litt annet: Tegan and Sara - Fool to Cry (Rolling Stones Cover, og mye bedre enn originalen).

Endret av blured
Lenke til kommentar

Herlig album av MMF. 9/10

Troy forlot fordi han følte for det osv. Han har sagt en statement. No bad blood. Ganske synd siden han spilte lead guitar både før og etter tidligere gitarist Clint Mansell var med. Han nye karen er ikke så god, så spent på neste album. De trenger en ny gitarist hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...