Stimann Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ehh, du så at jeg skrev over sangen min at det kun var en spøk? Den sangen jeg postet var jo for å vise hvor latterlig spøken var, musikk snobber som påstår de liker den type "musikk" jeg postet. Uansett 5/10 *snip* Ja jeg så det. Det var derfor jeg satt det i spoiler, med en begrunnelse. Jeg rangerte også sangen du postet fordi det er reglene i denne tråden. Jeg hadde en anelse over at du køddet litt med å legge inn en sang som var noe lik du gjorde tidligere Forøvrig likte jeg sangen du postet nå. Savner dog en vokal, men den får 7/10 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Grei musikk det der. Savnet kanskje et høydepunkt eller to, for det hele ble litt flatt og kjedelig i lengde. 5/10 https://www.youtube.com/watch?v=PXtfNWlpx8Q Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Liker det veldig godt. Litt ensformig til tider, men ikke noe jeg bryr meg om nevneverdig. 7/10 Hvis jeg legger ut mange sanger fra dette bandet, så beklager jeg. Det er det bandet jeg har hørt på hele uken, med tanke på at jeg skal se dem på John Dee til mandag Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg klarer ikke slik musikk. Blir så stressa av det. Skulle ønske jeg klarte det, da det sikkert er masse bra! Ikke min smak, men kan skjønne du liker det. Godt mulig jeg hadde hørt på slikt hvis jeg klarte det Må av den grunn gi den 2/10. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Ikke slik musikk jeg liker. Alt for likt slik musikk man hører hele tiden på radioen nå til dags, og jeg satt bare igjen med en følelse at jeg har hørt det før. Hevet seg på refrenget, men den "her er jeg" delen var ufattelig klein. Alt i alt en ganske smakløs sang. 4/10 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Litt kjedelig, men grei nok melodi. 4/10 Skal se disse i morgen sammen med 3 andre band. Det gledes. Heldigvis skal de spille denne perla fra 2010. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det var en spøk og skrevet i lettere beruset tilstand OT:Hmmm, ikke noe for meg + er ikke i stemning 2/10hva medhttps://www.youtube.com/watch?v=u5Gp4AvuhAk Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Den var helt OK. Gir den 4,5/10 Litt kjedelig, men grei nok melodi. 4/10*snip*Skal se disse i morgen sammen med 3 andre band. Det gledes. Heldigvis skal de spille denne perla fra 2010. Jeg var også på konserten! Den var konge! Vil også si at Heart in Hand imponerte meg! Endret 18. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 hei på deg, du er streng, du når noe er ok, gir jeg 7 tullerOT: liker KO, men denne sangen er ikke en av favorittene mine 7,5/10 vet ikke hvorfor jeg spammer med hebraiske sanger, men men Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Det vet ikke jeg heller. Var dessverre ikke noe for meg. 0,5/10 Herlig, Nettels! Heart In Hand er ok de, litt kjedelig i lengden. Mangler clean vokal. Men liker melodic hardcore litegrann.Var herlig å se The Amity Affliction live, hørt på dem siden jeg var 16 så. Ikke dårlig. Hør på Youngbloods-albumet btw om du ikke har. Det er det beste albumet syns jeg. Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Ehh, du så at jeg skrev over sangen min at det kun var en spøk? Den sangen jeg postet var jo for å vise hvor latterlig spøken var, musikk snobber som påstår de liker den type "musikk" jeg postet. Uansett 5/10 Thom Yorke, var da slettes ikke dumt. Det heter forresten: "Musikk for musikere", ikke "musikk for snobber". Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Krokanrull sin sang blir den siste så rangerer den. Det blir 10/10 det vettu! https://www.youtube.com/watch?v=mHFVWre_QJI Herlig, Nettels! Heart In Hand er ok de, litt kjedelig i lengden. Mangler clean vokal. Men liker melodic hardcore litegrann.Var herlig å se The Amity Affliction live, hørt på dem siden jeg var 16 så. Ikke dårlig. Hør på Youngbloods-albumet btw om du ikke har. Det er det beste albumet syns jeg. Har hørt på Amity siden Chasing Ghosts, så synes det er det beste albumet. Men har hørt på alle albumene, og de er 10/10 BTW, kanskje det bare er jeg som ikke har fått det med meg, men har det kommet en begrunnelse på hvorfor Troy Brady forlot Amity nå i oktober? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Hmm, likte melodien i starten veldig godt, men vokalen var ikke helt in smak. Hadde det vært en mer ren, eventuelt eterisk vokal så hadde jeg nok elsket den. 6/10 Endret 18. november 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Var litt for rolig for meg, og sangen var dessverre ikke noe særlig interessant å høre på heller. 2/10. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Tja, var ikke akkurat så veldig mye jeg likte med det her. Stemmen hørtes nesten tilgjort ut, forutsigbar oppbygging på sangen, riffene har man på sett og vis hørt før, og teksten heller ikke det beste... Nå er ikke dette helt min sjanger, og at det er live hjelper heller ikke, men klarer ikke helt å se hvordan det er 3/10 _ Cinnamon Chasers, et band jeg begynte å høre på pga en musikkvideo. Et lite stykke mellom hver gang de gir ut noe som er verdt å lytte til, men den her er noe av det bedre de har laget imo. Litt guilty pleasure hodetelefonmusikk, da spesielt den basslinja i starten kan være i overkant... Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Fint, 7,5 eller 8/10hva med: Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Ganske så chill å høre på! Det høres litt ut som noe laget for en film elns, og den jeg glemmer kanskje litt lett at jeg hører på det (greit innimellom det også men). 7/10. Hadde egentlig tenkt til å poste noe annet rolig elektronisk, men fant ikke Aphex Twin - Aisatsana [102] på youtube, så for de som er interesserte: På Spotify. I stedet kommer noe litt annet: Tegan and Sara - Fool to Cry (Rolling Stones Cover, og mye bedre enn originalen). Endret 19. november 2014 av blured Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Nice liker sangen veldig godt jeg 8/10 hva med ed sheeran? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ed Sheeran er musikk som jeg kan like når jeg vil høre på litt roligere musikk. Gir den 7/10 https://www.youtube.com/watch?v=iBme-FXE3DA Her er det to sanger. - The Face With No Name - Speak Now I'm Listening Velg selv hvem dere vil rangere, begge hvis dere føler for det Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Herlig album av MMF. 9/10Troy forlot fordi han følte for det osv. Han har sagt en statement. No bad blood. Ganske synd siden han spilte lead guitar både før og etter tidligere gitarist Clint Mansell var med. Han nye karen er ikke så god, så spent på neste album. De trenger en ny gitarist hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå